Sunday, September 5, 2010

budak kecik

post kali nie nak cerita pasal budak kecik.tapi sebelum memulakan bicara izinkan saya mengucapkan happy befday zana !(ayat xbole bla laa )hee.
okey dah dah sekarang sambung balek pasal budak kecik.
kenape laa aq selalu dipanggil budak kecik ?adoii.
aq rase aq dah cukup besar untuk berfikir dengan matang.cewah :)
but sometimes aq kadang2 xfaham jugak ape laa yang kawan2 aq bebualkan.diorang kate aq otak suci sangat.kihkih.yeke ?
lagi satu punca aq xfaham sebab aq nie memang seorang yg sangat BLUR.kalau dah sampai tahap maximum 1 haprak pon aq xfaham.
eh macam dah keluar tajuk pulakk kan ?
budak kecik budak kecik.
korang yang belum perasan cuba perasankan ade 1 gambar utk profile yahoo aq,aq letak gambar cartoon pakai cermin mata besar.nie pon budak2 kelas aq nak pertikaikan.mase aq wat yahoo 2 die kate bole letak gambar cartoon siap bole pilih muke,rambut,baju,skirt,spec,ape lagi aq pon pilih laa.best ape bole maen tukar2.kan?kan ?
nah sekarang tengok gambar kat bawah niehehe.burok kan ?macam budak sewel pon ade.adik aq cakap macam muke budak xmatang.macam budak cacat pon ade .yg nie aq xbole nak nafikan lagi.aq pon xsangke muke aq bole jadi cmnie.hehe.gambar nie mase befday bff aq mira.habis muke maen tepung.budak kecik budak kecik.HAHA

okey laa sampai sini dulu post kali nie.saya nak ucapkan


SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN.


bye :)


No comments:

Post a Comment