Thursday, December 9, 2010

reunion part 2

assalamualaikum :)
tengok title dah tau kan aku nak cerita pasal ape.
yeah reunion untuk kali kedua.tapi kali nie dengan budak sekolah uda dulu lar.
have fun babe :)
tempat biase lar kan kalau kat jb nie mane lagi kalau bukan city square.
date kiteorang :hari khamis pukul 11 pagi.
seperti biase aku nie susah nak on time.pukul 12 aku datang :)ngee
movie ape nak tengok ?
apelagi kalau bukan 'NARNIA'.best best !
from right :caspian,lucy,edmund and eustace.eustace paling tak hensem.tapi yang nie yang aku dapat.yang laen semua dah chop dulu sampai berebut-rebut.adoii.
aku pun terpaksa terima :( huaaa haha
tapi edmund paling paling paling hensem.comel sangat :)

girls only :)

at plaza kotaraya :)


haaa lupe nak cakap.aku sebenarnya nak tengok cerita nie.
tapi majoriti semua nak tengok narnia.so kene follow jerk lar .
tapi takpelar tak menyesal pun tengok narnia sebab ade edmund.hee hensem hensem.
haa tengok ape dia tulis kat baju tuu.
'work hard love hard'.love pun nak hard ?tak payah buang masa jerkk !hee(budak tak bercinta cinta memang macam nie)
tapi ape ape pun aku suke baju nie bukan sebab tulis tulis tuu,sebab baju tuu warne pink.
cantek cantek.
so tak kan nak tengok jerkk kan.apelagi beli beli.haha
mak aku dah bising reunion jerkk kejenye.hee
mak aku cakap reunion patutnye dibuat time semua dah kerja dan dah berjaya.
*lame sangat tuu.tapi biarlar ibu ngn tafsiran dia.haha
kalau keluar sebab laen tak marah pulakk ibu.haisy haha
okeylar bye :)
*edmund edmund edmund

1 comment: