Monday, January 31, 2011

gemilang :)

assalamualaikum :)

macam biasa kali nie nak promote cerita baru.haha
cerita 'gemilang' kat tv3 pukul 9malam hari isnin.
korang tengok taaaak ?
aku nie dah macam promoter tv3 pulakk.
well nak buat macam mane penonton setia tv3 nie.

okey chop patutnye aku kene kurangkan tengok tv sebab SPM tahun nie,tapi tapi harituu boleh tibe tibe tertengok cerita nie secara 'TAK SENGAJA' okey.
dan apabila orfinmortdza ini sudaaah tengok sesuatu cerita dan dia mule tertarik dengan cerita tuu memang hampehh dia nak tinggalkan cerita tuu.
adoii masalah sudah melanda.

hari selasa malam punya cerita memang wajib tengok sebab hero dia henseeem.aku memang belum pernah miss lagi cerita 'hani' tuu.
nie kalau cerita 'gemilang' nie pulakk best,adoii tak jadi keje aku tiap tiap malam nak tengok tv.


cerita gemilang nie macam cerita dulu dulu lar.zaman zaman 60an macam tuu lar.

dia ade jugakk flashback zaman dia kecik kecik dulu,then dia masuk universiti lepas tuu kerja.
but cerita nie banyak kisahkan pasal cikgu.
bestlaaar !

dan sebab kedua best ade 'kamal adli'.
pheeewiiit henseeeem :)
dia baru cakap sepatah aku dah tersengih sengih dah depan tv tuu.nak buat macam mane hensem sangaaat !
tapi dia bukan hero cerita nie.dia kawan baik pada hero cerita nie.layankan jerkk laar.asalkan watak dia mesti ade setiap episod.takde siap kau director.

okeylar jangan lupe tengok tau.
confirm korang suke cerita nie.hee
bye :)

1 comment: