Saturday, January 29, 2011

lesbian.

assalamualaikum :)
lesbian.korang tau lesbian tuu ape ?
taktau pegi bukak kamus sendiri ea.

lesbian ?ewwww gelinye.
macam mane boleh wujud orang yang lesbian nie ?ohho sangat tidak faham.
macam mane boleh ade perasaan sesama perempuan ?
macam mane tibe tibe 'lesbian' nie wujud ?
ape yang menyebabkan orang tuu jadi lesbian ?
ape dia dapat kalau 'menjalinkan hubungan' dengan sesama perempuan ?

banyak lagi soalan yang aku nak tanya.tapi cukup lar tuu.
sumpah tak faham lar ngn orang orang lesbian nie.
macam mane dia boleh suke ngn sama jantina nie ?adoiii.

geli lar bile keluar jumpe ngn orang orang lesbian nie.
berpegangan tangan.kalau peluk peluk boleh muntah sebaldi aku tengok.
ade rase ape ape kerk kalau peluk peluk ngn same jantina nie ?alaaahai.
ape diorang boleh buat kalau ngn same jantina nie ?
boleh dapat anak ?ehh sampai mati pon takkan dapat lar.

tak fahaaaaaamnye !
satu hari nanty aku akan pastikan aku dapat semua jawapan bagi soalan aku tuu.
aku nak interview lesbian lesbian nie.
nak tahu jugakkk !

okeylar bye :)

No comments:

Post a Comment