Friday, March 4, 2011

exam :)

assalamualaikum :)
whoaa bahagianye dah habis exaaaaaam !
tak kesah lar baru habis first test kerk ape kerk asalkan dah habis.
sape jerk seyh suke exam kan ?
nak sampaikan hari hari yang terakhir tuu ya ALLAH bagaikan sengsara hidup nie.
makan tak kenyang,mandi satu gayung jerkk.
malam malam yang selama nie indah dengan sinaran purnama bulan bagaikan gelap apabila exam menjelang.ewaaaah :)
haha nie semua gara gara exam tauuu ! grrr.

nie baru exam biase belum SPM lagi dah jadi macam nie.adoiii.


kenapa tak suke exam ?

haaa nie lar punca paling paling utama.kene bace buku lar makcik dan pakcik oiii.selama nie setakat bace buku alar kadar ataupon tak bce buku pon,habis buat hw tidur teruss.
bile exam amik kau kelam kabut nak khatamkan satu satu chapter.setakat khatamkan kan tuu takpe lagi nie nak fahamkan lagi.adoii
kalau selama nie time cikgu ajar kat sekolah tidur amik kau time exam nie lar kene fahamkan sendiri.tak tidur malam lar jadinya.

nie belum cerita kalau bace buke sejarah.nak habiskan satu tajuk perhh berzaman lar beb.
aku sebelum bace aku kire dulu muka surat chapter tuu berapa ataupon tande muke surat terakhir chapter tuu.setiap kali habis satu muke surat aku bace aku kire lagi bape muke surat.sampai lar habis chapter tuu.agak agak dah bosan bace dari belakang pulak.amik kau tunggang langgang kepala otak aku nie jadinya.

haaa kedua tak boleh nak tengok tv ataupon buat activity yang boleh have fun punya.
bukan ape tau,bile aku tengok tv perhh satu jam aku habiskan duduk depan tv tengok drama.kalau bace buku agaknye dah boleh habis satu atau dua chapter beb.
tapi kadang kadang tak tahan jugak.kene tengok jugak tv sambil tuu kat tangan pegang lar buku konon sedangkan pegang buku elak kene bebel ngn mak aku jerkk.
macam nie dia bebel : hehe
'esok exam kan ?kenapa tengok tv ?satu satu drama tengok.tutup tv tuu sekarang !' haha dush amik kau tak pasal pasal kene tutup tv.

yang ketiga time nie lar terserlar kebodohan kite.
mane taknye selama nie bile cikgu tanya faham tak ? perhh satu kelas jawab faham.
bile jawab peksa kantoi segalanya.
pastu mulelar cikgu mengungkit 'bile saya tanya faham ?semua jawab faham.haa tengok nie sekarang ape dapat ?' haha ampun.
sebenarnye kiteorang cakap faham sebab dah penat dengar cikgu tuu cakap.satu jam dia cakap kat depan.so bile nak habis class dia tanya faham kiteorang jawab jerk lar faham.kang jawab tak faham dia tambah lagi satu jam ajar kiteorang.hoii mampus stuck otak aku nie.

okey sudaaah.
mintak mintak lar result pon oke terutama chemis.hee tak sanggup menghampakan cikgu kesayangan :)
bye ~

2 comments:

  1. chemist. cikgu kesayangan eh ? HAHA sy marah mnganjing :p

    ReplyDelete
  2. ehh awek nak marah pulakk.saya tidak menganjing ! haha

    ReplyDelete