Friday, April 15, 2011

cerita lelaki .

assalamualaikum (:

balik balik aku cerita pasal pompuan jerkk kan.dah pemilik blog nie berjantina perempuan dah sah sah lar dia akan cerita pasal jantina dia jerkk kan (:

tapi kali nie aku cerita pasal laki lar pulakk.
kalau aku ade kutuk ciket pasal lelaki korang jangan marah pulakk tau.

ouhhh lelaki (:

haa tengok tuu.first gambar tengah berkhayal sorang sorang.giler kowt.
second smoke.

bukan nak cakap laki tuu berkhayal tapi nak cite romantiknyee lelaki.
ade jerkk laki yang tak romantik.
kalau dah romantik.romantik sangat.kalau memang tak romantik memang tak romantik langsung.tarikh keramat pon tak ingat.

lelaki jiwang same kerk dengan lelaki romantik ?
aku tak layan betul laki jiwang nie.perhh bahase dia berpuitis sungguh.kalah A.samad said tauu.
contoh macam nie tau kalau dia cakap ngn gf dia :
ouhh darlingku.aku rindu padamu.sudah 2 hari kita tidak berjumpa bagaikan sudah 2 abad abang tidak berjumpa denganmu.
sudikah darling berjumpa dengan abang pada petang ini di taman bunga ? kita berjalan seiringan berpegangan tangan.bernyanyi riang.

okey sudaaaah.bhahahaha.semput aku nak ketawa beb.

lelaki smoke ?
alaaar biase lar tuu.lumrah dah kowt sekarang nie.boleh jumpe lagi kerk laki yang tak pernah smoke ?
aku rase semua laki pernah smoke.cume jangan lar ketagih sangat.
habisss duit beli rokok jerkk.hadiah anniversary bagi bunga jerkk.tuu pon curi bunga jiran sebelah rumah.huh kedekut !

perempuan kalau termenung atau muke macam kerang busuk,sah lar tuu ade problem ngn laki dia.dah biase sangat aku tengok nie--

laki nie pantang jumpe pompuan cantik ciket mulelar nak menggatal.
tak sedar dah ade awek pergi usha pompuan lain.grrr.
tapi ade jerkk laki yang baik oke.tapi susah nak jumpe.

mase ngurat dulu perhh lautan pon sanggup direnangi.lagi ape erk sambungan ayat tuu.tak ingat lar --

yeaahh lelaki smart.lelaki sekarang ramai yang selekehh .hihi
tak tak tak ! maen maen.

kalau yang smart tuu fuhhh tak berkelip pompuan pandang.belum tengok muke lagi tuu.kalau muke pon hensem pastu smart tok sah cite panjang lar.maen tarik rambut lar pompuan pompuan tuu. *gaduh

tapi kalau selekeh.masyaALLAH.dah lar busuk pastu rambut banyak kutu.gigi tak gosok.
selekehhhhh !

dan lelaki perasan.mentang mentang dia tau dia hensem dia punya poyossss tuu macam nak tampar jerkk muke.
pompuan mane boleh tengok laki hensem kan.dia pon lagi nampak pompuan ramai dan tengah tengok dia kat situ dia lagi lar nak konon catwalk kat depan.kalau aku lar kan aku letak kulit pisang kat situ.amik kau rasekan !perasan lagi hensem kan.padan muke ! haha

haha okelar penaaat .
pesanan untuk lelaki lelaki :
jangan lar nak pasang spare banyak banyak.kau ingat kau tuu hensem sangat ke haaa ? haha

bye ~

No comments:

Post a Comment