Saturday, June 25, 2011

what happened to me ?

niat dihati nak update bende laen tapi bende laen yang aku update.haisy ~
lantaklarhhh.

hari nie hari sukan sekolahh aku.tapi aku bukan nak cerita pasal hari sukan sekolah aku tapi nak cerita pasal aku dah jadi 'pelupa' ataupon macam dah nyanyok. grrr mengutuk diri sendri.

tadi time sukan tibe tibe aku dipanggil oleh seorang kakak dan disebelahnye aku merasakan itu ibunyee.





 




dia panggil aku ' farah sorfina'. selepas itu aku pon menuju larhh ke kakak tuu. dia tanya aku lagi sekali 'farah sorfina kan ?' dan aku pon jawablahh yee. pastuu dia tanya aku kenal tak ? aku jawab 'tak'. pastuu dia cakap dia kakak akmal.kenal ?aku hanya jawab ouuuhh sambil tersenyum.dia tanya aku lagi 'dulu sekolah SRI kan ? aku jawab yee.kesiann kakak tuu aku tak kenal dia :( i'm sorry ^^          







ramai sangat kawan lame aku mase aku sekolah rendah kat sekolah SRI aku tak ingat.mase pergi reunion pon diorang terpaksa kenalkan diri diorang kat aku.sorry sangat.

bukan aku sengaja nak lupekan korang tapi aku memang tak ingat langsung. i don't know why ?
time aku pergi angsana harituu aku jumpe ustaz aku time sekolah SRI nie jugakk.dia yang panggil aku farahsorfina' tapi sampai sekarang aku belum dapat kenalpasti siape name ustaz tuu. YA ALLAH ape punyee anak murid seyhh aku nie.

rase kesiann sangat bile diorang dapat kenal aku dan siap tau full name aku. dan aku ? kenal pon tak apetah lagi name diorang. i'm really sory.

ehh sambung cerita pasal kakak tuu. dan bile kakak tuu dah tegur aku dan tibe2 baru aku terfikir YA ALLAH selama setahun lebihh aku sekolah teknik rupenye baru aku perasan adik kakak tuu satu sekolah rendah dengan aku dan satu kelas lagi tauu.aku bolehh tak kenal langsung.selama nie pandang dia,muke selambe badak jerkk aku tanpa rase 'ehh macam kenal jerkk dia nie'
at least ehh macam familiar lar muke dia nie jumpe kat mane ekk ? tapi aku tak rase langsung ^^

aku dah terlalu banyak tukar sekolah.dari darjah satu sampai ke tingkatan 5.darjah 1 sampai 3 sekolah SRI pastu tukar sekolah rendah UDA 2 pastu form 1 masuk maahad tak sampai sebulan keluar,masuk sekolah menengah UDA.form 4 masuk teknik pulakk.sekolah agama yang petang tuu lagi. adoiii ~

tuu belum kira orang yang kenal aku time pergi kem larhh or seminar.bile dia tegur aku kat fb.dia tanya aku kenal lagi dia ? then macam biase aku memang tak kenal.
dan dia terpaksa kenalkan diri dia dan dimane aku pernah kenal dia.itu pon kadang kadang aku iyee kan aje sebab tak sampai hati nak cakap tak kenal.

sory sangat.aku takde niat nak lupekan korang tapi dah bertahun tahun tak jumpe dan otak aku tak mampu nak ingat semua orang yang aku pernah jumpe dan kenal.

kalau aku ada kat tempat korang pon mesti macam terasa jugakk,aku kenal dia tapi sampai hati dia tak kenal aku kan.
.
.
.
.
.
.
.
soryyyyyyyyyyyyyyyyyy !

No comments:

Post a Comment