Wednesday, January 4, 2012

biaselah dah habis sekolah kan :D

budakbudaksekolah sibuk kerja sekolahkan. *nada suara belagak nie
hari pertama mula sekolah aku bangun pagi untuk solat subuh dan dengan nada berlagak lagi aku tegur adik aku yang tengah breakfast 'sekolah ye kak' hihi
then aku terusss sambung krokkk krokk ^_^

kejap ehh nak keluar topik jap .
harituu kan aku bolehh nangis tengok ending cerita 'Tentang Dhia'
hisy aku nie dah lah jiwa 'Rock' boleh pulak menitiskan air mata. dah lama boleh aku tak nangis maklumlah jiwa kental beb tapi sebaaaab ending cerita tuu yang penuh syahdu tu aku boleh nangis . huaaaa :/
kalau nangis siket siket boleh lagii nie sampaikan tak boleh nak stop nangis walaupoun cerita tuu dah habis. geram aku dengan mata nie. habis jatuh reputasi aku !

orang lain tengok ombak rindu melalak lalak aku tengok cool jerk . ecehh
tapi serious aku dah ulang tayang ombak rindu banyak kali lah seyh tapi sampai sekarang tak tau part mane nak kene nangis. aku tengok mak aku,kakak ,adik dah nangis dari tadi . pelik aku .

tapi bilaaaaa tengok 'Tentang Dhia' omg sedih lah seyh.
tak caye tengoklah sendiri ending dia. uolls yang tengok ombak rindu pon nangis for sure tengok 'Tentang Dhia' confirm melalak terus sampai terguling guling.
Sebelum update nie pun aku tengok lagi ending drama nie dan ehem ehem i nangis lagi cuma kali nie dah boleh stop (:

oke plesss sambung balik topik .
aku nie bukan lah macam korang kerja lah ade yang jadi suri rumah lah nak penuhkan masa 3bulan nie
sebab aku kadang kadang aku ikut bafak aku pergi kedai dia ,kadang kadang ade class drive,kadang kadang jadi bibik dekat rumah *pagi tadi mak akupanggil aku bibik :/


dan perkara paling wajib buat tiap tiap hari ialah :
 jeng jeng *nada suspen




hihi 'OmbakRindu'
sebenornye aku nie bukan lah minat mane pun bace novel tebal tebal nie. buhsaaan tunggu bila nak habis .

tapi kan aku baca sebab aku sukeeee sangat cerita OmbakRindu sebab ade Aaron ajisss i lahh ^,^
aku baca pun sebab Aaron  . kau tengok lah cover dia ade gambar aaron kan. giler kau aku tak baca.

bile baca kan terus kepala otak nie dah boleh bayangkan tau Aaron tengah berlakon watak tuu. awesomeee !
tapi baca novel nie ade part yang ehem ehem kan. hisy astaghfirullahalazim.
aku kalau terbaca part yang ehem ehem tu terus skip bukak page lain. ecehhh . hihi 


oke bye .

No comments:

Post a Comment