Thursday, December 23, 2010

kenali diri jawab pada hati.

assalamualaikum :)
saya kene tag lar.hoorey ! haha
terima kasih atiqah jumaat dan zanatasya.
tag kali nie cerita pasal kenali diri ?
aku rase aku memang dah tersangat kenal diri aku nie.ewaaahh
1)akan copy and paste pic kat atas nie..dan tajuk entri kenali diri jawapannya pada hati.
2)anda dikehendaki menjawab soalan ini :
siapakah nama anda yang sebenarnya.. ? (maknanya)
farah sorfina bte mortadza.
maksudnye :
farah-gembira
sorfina-bersih
bte-anak kepada (agaknya lar haha)
mortadza-entah ?bapak aku pon tak tau maksud nama dia ape.ape seyh haha
pernah tak anda jatuh cinta ? cerita sikit.
semestinya pernah.jatuh cinta kat hero hero cerita korea.
hensem gileeeeer lar.gua kalau tengok sumpah tak kelip mata.
matamu,rambutmu,suaramu membuatku terpukau apabila melihatmu.haha sengal ~
apakah yang anda cintai buat pertama kalinya ?
soalan nie aku tak faham sangat lar.tak specific.cewaaah haha
so jawab jerk lar okey.
cintai alam sekitar.haha selama nie tak tauu.sekarang nie dah cinta sebab ibu marah kalau buang sampah merata rata.
sukakah anda dengan kelebihan yang ada pada diri anda ?nyatakan...
suka suka.sebab kita kene sentiasa bersyukur dengan setiap kelebihan yang ada pada diri kita.ewaaaahh :)
satu kelebihan saya adalah menjadi budak kecik.
jadi bile masuk kedai mainan pon pekerja kat situ tak pandang laen macam.budak kecik lar katekan so dia tak kesah kan.
pernah tak anda menangis dalam kesedihan ?apa yang anda lakukan ?
pernah pernah.apelagi terus tidur sebab nak lupekan.bile bangun tidur bengkak mata.
sekiranya anda dalam kegembiraan...apakah yang akan ingat untuk ucapkan ?
alhamdulillah...terima kasih :)
3)lepas dah buat entri nie tagged kepada 3 orang rakan anda.
pakchiklucu
followers saya
sesiapa yang nak bole ?
4)yang ke4 nie saya tak faham lar.dia suroh link.so tak nak buat bole ?haha
okeylar cukup cukup lar tuuu.penat nak jawab banyak banyak nanty.
bye ~

No comments:

Post a Comment