Sunday, December 26, 2010

baju sekolah saya :)

assalamualaikum :)
saya nak memperkenalkan sekali gus merasmikan baju sekolah saya yang baru..
ini dia..........

cantek tak ?cantek tak ?geleng cepat !
tak cantek tak cantek !hee
sebelum tuu thanx kartini bagi pinjam gambar nie :)
baju nie untuk budak budak sekolah teknik SAHAJA.okey saja buat caps lock disitu nak menunujukkan budak sekolah biasa tak memakaikan baju ini.sumpah ayat macam belagak giler nie.hee harap maaf.
takdelar sekolah teknik tukar uniform sekolah sebab nak bezakan antara sekolah teknik dan sekolah biasa.itu sahaja.takde kene mengena dengan yang laen okey :)

ape yang best pakai baju nie ?

1)tak payah pakai kaen dalam tahun depan.hoorey !haha
nampak tak yang pompuan pakai seluar.so takkan lar kene pakai kaen dalam lagi kan ?
ini paling aku suke !haha

2)tiada sesi pengukuran tudung lagi.hee
korang nak tau setiap kali lepas perhimpunan sekolah aku mesti kene check tudung.tudung mesti kene labuh beb.tak bole kurang dari paras 'punggung'.
for sure tudung gua memang tak pernah lepas lar.lepas nie takde check check tudung lagi.
pengawas pergi cari kerja laen !

3)pakai seluar !yeaaaaahaaa !haha
nie best sebab aku bole duduk dengan sesuka hati.
nak bersila kerk,terkangkang seluas luasnya pon boleh.haha

4)baju nie warna oren.
kalau baju putih kan kene penjagaan yang rapi sebab bile kotor mesti nampak.
bile dah warna oren macam nie,budak selekeh macam saya akan tambah selekeh lar jadinya.maklumlar kotoran bagaikan tiada :)

apa yang tak best ?

1)panas beb !huhhh panass panass.
baju dah lar macam tuu dengan tudung masuk dalam.
cube korang bayangkan suhu kelas aku apabila mencecah 55 darjah calcius.fuhhh boleh goreng telur dalam baju nie.

2)tahun depan dah lar tahun terakhir aku sekolah.ingatkan nak merasa pakai baju sekolah yang biasa tuu puas puas.tapi malangnya ade uniform baru.daaah melepas.

3)warna oren.
aku nak warna pink !pink ! pink !
baru ade semangat yang luar biasa nak pergi sekolah.

4)susah nak gosok.
memang susah beb.baju baju macam nie memang aku paling tak suke gosok.
gosok sebelah sini sana ronyok balik.adoii.
silap silap aku pergi sekolah baju tak gosok lar tahun depan.


*tak sabar nak tau peraturan terbaru cikgu disiplin sekolah aku yang comel lagi cun melecun tuu.peraturan ape dia nak buat bile pakai baju tuu ?ahaaa sama sama kita nantikan :)


okeylar tak sabar sangat sangat sangat lar nak pakai baju tuu :)bye

No comments:

Post a Comment