Wednesday, December 29, 2010

hoorey !

assalamualaikum :)
malaysia menang !
hoorey !yeaaaaaahaa !
saya bangga jadi anak jati malaysia :) hee
kali nie aku tengok bola terlebih energy dari final pertama harituu.
memang terjerit sampai nak terkeluar anak tekak.
mak aku boleh cakap ape tau 'burok kalau pompuan tengok bola'
hee mak aku dah sedia kan tuala nak sumbat mulut aku time jerit jerit tuu.haha biaselar tuu ibu.

korang tengok bola tak ?kalau tak tengok pon confirm dah tau malaysia menang kan.
walaupon malaysia kalah 2-1 malam tuu tapi still malaysia menang beb.


piala suzuki akhirnya jadi milik kita :)
saje jerkk malam rabu tuu bagi chance kat indon menang.kesiaaaaan ;(
tengok muke penyokong dia macam menagih simpati.alaaaahai !
nak menang sangat kan ? amik !haha
sebelum lawan bukan maen kecoh.konon nak bagi laser giler giler lar.
eleh ingat malaysia heran ? ehh bla lar indon.hee terimosional pulakk :)

yeaah hero kita !
kali nie aku post muke dia hensem ciket dari post sebelum nie.hee
dia bagi 1 gol mase lawan indon malam rabu tuu.
dan dia dapat award kasut emas sebab jadi penjaring terbanyak.fuuuhhh !
dah famous lar dia lepas nie.
adik aku yang tak tau pape pasal bola pon boleh sebut name dia ?alaaaahai !


yeah raja gopal .betul kerk spelling name dia ?ehh lantak lar.
asyik tunjuk muke pemain jerkk kan kali nie tunjuklar muke dia pulakk.
dia pon nak famous jugakk.haisy !
okeylar congrate malaysia :)
sebab menang perdana menteri siap bagi cuti lagi tauu.
ehh nie yang best.laen kali selalu lar menang biar dapat cuti selalu lagi lagi hari sekolah.hee budak pemalas memang macam nie.
i love malaysia !

No comments:

Post a Comment