Friday, December 31, 2010

azam baru :)

assalamualaikum :)

selamat tahun baru !
*time aku tulis nie belum lagi 2011.excited terlebih .
dan selamat tinggal 2010 :(
best best :

aku jadi senior lar.korang jangan maen maen ngn aku.
senior nie .sekecil kecil aku pon senior jugakk tau.
ingat budak form4 korang jangan nak maen maenkan aku.
budak form4 bile nampak aku perkara pertama korang perlu buat:

1)bagi salam macam nie.
'assalamualaikum kakak comel'.haha macam nie tauu !

2)tunduk bile jalan depan aku.korang tinggi mane pun kene tunduk jugakk.faham ?

3)sediakan lar coklat ke air kotak laici ke.nie aku suke.
aku boleh lar nobatkan kau junior kesayangan aku nanty :)hee

4)yang pompuan tuu cium tangan aku.mintak berkat lar katekan :)


azam baru :)

1)nak menjadi lebih dewasa.sudaahh puas aku dengar perkataan nie 'budak kecik/budak tadika'


nah aku letak gambar nie.nampak lebih dewasa tak ?
baik korang angguk cepat !penat tau aku nak posing seperti orang dewasa.bukan semudah itu.

2)seperti biasa nak 10A+ for SPM.
so kene study tahap maximum punya lar.
go farahsorfinabtmortadza !

3)nak mencapai ketinggian yang setaraf dengan orang orang yang perasan dewasa sangat.
azam nie tau !
susu bakal menjadi minuman kegemaran aku lar :)
*laici harap maaf saya terpaksa lupekan awak buat sementara waktu sahaja.saya nak tinggi.saya harap awak faham :(

4)nak jadi anak yang solehah :)

5)nak jadi murid yang cemerlang :)

6)nak kaya walaupon dengan mengharapkan duit sekolah sahaja :)

7)nak beli semua barang yang berwarna pink.
harga ?belakang cerita lar.pink ada duit pasti ada untuknya :)
*ayat belagak.sedangkan poket tinggal syiling jerkk nie.

nak nak nak !
semua nak !sebenarnye banyak lagi nie.
tulis dalam diary sudaah.kalau list semua korang bace sekerat pastu tekan x kat atas tuu kan.
aku tau !aku pon maca tuu jugakk.hee :)


saya dengan rela hati menutup tirai 2010 :)
2011 saya mengharap yang terbaik dari anda !
bye 2010.........

*tak sabar lar 15 january :)

No comments:

Post a Comment