Saturday, January 1, 2011

january :)

assalamualaikum :)

sebelum tuu aku nak cakap yang aku agak terkejut bile terbaca yang faizal yusop meninggal.

macam tak percaya.tapi lepas aku check betul betul memang sah lagi sohih dia dah meninggal.
inalillah .
tapi umur dia baru 33 tahun mude lagi kan ?tuu sebab orang cakap ajal maut tak kire usia.
*jadi ustazah kejap :)
teringat drama 'tira misu' kat tv3.dia belakon cite tuu.dah habis pengambaraan kerk ?haha yang aku sebok sangat ape pasal ?macam aku director cerita tuu pulakk.haha
okey sudaah tutup cerita pasal dia okey.

korang tau perkara pertama yang aku ingat tepat pukul 12 malam ?
*confirm lar tak tau.haisy.

1)saya budak tingkatan5 yang akan menduduki SPM
ini yang aku ingat ?alalalalahai !

2)kedua perut aku lapar giler time tuu.
terus bukak periuk cari nasi.naseb ade lagi tinggal ciket ciket lauk.huaaa.
lantak lar asal aku tak tidur dalam kelaparan sudaah.

3)hee tak sabar lar nak tunggu befday aku.15january.fuhh tarikh keramat yang dinantikan oleh seluruh rakyat malaysia.haha perasan !
seluruh rakyat malaysia akan bercuti pada hari itu :)

4)jam aku dah cukup setahun lar.haha.
selama nie pakai jam tak pernah tauu sampai setahun.biasenye jam tuu akan mampus selepas dibeli beberapa bulan.haha .
kali nie punya jam baik punya :)

5)dah nak naek sekolahh.
tak beeeeeessst !

okey tuu jerk yang aku boleh terfikir tepat jam 12malam,bunyi mercun doom doom.
teringat kat cikgu sekolah rendah aku mase darjah tiga.
aku jumpa dia kat angsana dia boleh tanya aku sekarang form berapa ?pastuu boleh tak percaya aku nak tingkatan 5 ?dia tengok aku dari atas sampai bawah.
fuhh nampak sangat tengok ketinggian yang seakan-akan tidak menyerupai budak tingakatan5.
huaaaaaaaaaaa :(

who cares ?haha dah biase dah alami keadaan macam tuu.
so saya tak kesah cikgu :)

okey 1 january 2011.

bye ~

No comments:

Post a Comment