Friday, February 25, 2011

after spm :)

assalamualaikum :)
cewaaah baru bulan 2 dah sebokk nak cerita pasal lepas spm.
hee semangat !
macam macam dah terfikir ape nak buat lepas SPM nanty kan ?
tak sabar.tapi nak lepaskan SPM nie hadoii kene kerah sepenuh tenaga.study study !
tapi bile fikir balek takut lar seyh ? adakah saya dah cukup bersedia nak hadapi peperiksaan paling besar dalam hidup saya ? ayat karangan nie.haha

okey fine masuk balik tajuk.
perkara pertama yang buat aku tak sabar sangat nak lepaskan SPM adelar...

yuppp nak pakai braces.sumpah tak sabar giler.
dah lame lar seyh aku tunggu nak pakai nie.mak aku suruh tunggu lepas spm.dengan hati yang tak rela terpaksa jugakk tunggu.
nak buat macam mane kan duit nak spend untuk buat benda nie jerkk dah beribu ribu.so kene lar dengar cakap mak aku.

aku ade jugakk bace pasal braces nie.
first pakai memang sakit lar mulut. 'mata ikan' boleh penuh satu bibir.makan pon tak boleh dalam mase kalau tak silap aku 2minggu macam tuu lar.sepupu aku cakap makan bubur jerkk lar.tapi nie sakit mase mule mule jerkk dah lame sikit okeylar.
dan aku tak fikir pon pasal sakit sakit nie lagi dah.yang penting aku nak pakai braces.

braces kan boleh pilih pilih colour.whoaa semestinya saya nak pink !
ibu boleh cepatkan tak ?tak sabar --

perkara kedua.

perhhh PLKN.
woiiii aku tak nak pergi sini !
aku nie dah lar tak active koko kene pergi tempat macam nie.berkawat,panjat sane sini macam beruk dan macam macam activity yang badan aku pon rase rasenye tak mampu nak buat.haha
aku memang tak nak ! 3bulan beb.kalau keje dah dapat 3bulan gaji dah tau.dah boleh belanja 7 keturunan.haha gaji secipot jerkk.belagak lebih --

tapi biase orang yang taknak nie lar kan yang biasenya akan dapat.adoii
so konon konon lar 'saya nak pergi PLKN'.grrrrr haha

dan yang ketiga

yupp of course kene pergi driving school.
aku dah layak lar nak bawak kereta.macam tak sangke ! haha
korang jangan ingat kaki aku tak sampai ea.setakat kereta kancil tuu kaki aku boleh lipat 7 lar.haha

tapi kadang kadang macam takut jugakk.kadang kadang macam seronok.tak sabar.
selama nie asyik tengok ibu,ayah ngn akak jerkk duduk sit driver.sekarang nie kau pulakk beb.haha akan ku bawa kereta itu dengan penuh cermat dan berwibawa.haha welkk.

dan aku harap instructor yang duduk sebelah aku tuu nanty kire macam sporting ciket.boleh aku tekan minyak laju ciket.baru boleh test kemampuan aku nie .
takdelar baru aku nak tekan minyak laju ciket instructor tuu dah tekan brek dia.adoii baru nak test power.kacau betul --

okey cukup.
dah lepas SPM baru boleh cerita panjang panjang.
okeylar bye :)

No comments:

Post a Comment