Friday, February 25, 2011

begitukah cinta

assalamualaikum :)
whoaa lame seyh tak update.macam biase --
dan dan macam biase lar aku nak cerita pasal drama tv3.
haha well cita cita aku kan nak jadi promoter tv3.welkkk takde maknenye.
dengan ini saya mempersembahkan cerita.....
'BEGITUKAH CINTA' okey fine tak habis habis cerita cinta.cinta cinta cinta.korang tau tak cinta itu buta ? haiyaa.okey fine takde kene mengena.
sebenarnye cerita nie kire dah lame jugakk lar start.tapi aku promote lambat sebab aku sebenar benarnya tak tengok pon cerita nie mule mule.
tapi tibe tibe satu hari tuu aku boleh 'TERTENGOK' cerita nie time tengah buat hw.
bile dah tengok korang faham faham jerkk lar kan.
tapi aku tak kesah sangat cerita nie sebab dia waktu petang so takdelah kacau waktu study aku malam kan.
tapi tapi mak aku yang kesah.cerita nie lar start pukul7 habiss pukul 8malam.
waktu maghrib pulakk tuu.tak pasal pasal kene dengar mak aku membebel macam nie 'tak habis habis cerita.dari satu cerita ke satu cerita.tau tak sekarang nie waktu ape ?waktu maghrib.tutup sekarang tv tuu !' haha amik kau.
bile aku tengah syok syok tengok aku jawab lar 'alar ibu kejap lar.kejap kejap.nanty iklan fina solat lar'.
korang tau mak aku boleh jawab ape ? 'tutup sekarang ! kalau tak ibu hempas tv tuu' haha macam berani jerkk nak hempas kan.dalam hati aku tak takut tak takut.haha siot punya anak.

okey sambung pasal cerita 'begitukah cinta'.
alar cerita nie macam biase lar cerita pasal seorang laki kaya dan seorang perempuan kampung.drama melayu pusing pusing jalan cerita dia macam tuu jugak.sorang kaya sorang miskin.belum tamat korang dah boleh tau ending dia ape kan.

tapi tuu semua belakang cerita.
ape yang penting ? hero dia henseeeeeeeeeeem !
whoaaaa hensem bangat ! kalah hero aku cerita 'hani' tau.tergugat.
tapi adik aku dah chop dulu hero cerita nie.adoii who care ?share lar -- haha

okey okey.
jangan lupe tengok tau.budak budak asrama rase nak tengok pergi tengok siaran ulangan kat youtube.haha
bye ~

No comments:

Post a Comment