Saturday, March 12, 2011

ouhhh physic .

assalamualaikum :)

macam mane kite nak lulus subjek yang kite tak minat ?
ouhh sangat susah dan sangat menyusahkan.

baiklah mari saya berterus terang bahawa saya telah fail physic buat kali kedua tanpa berturut-turut.
arghhhh stress !

fail ? fail bermaksud gagal.gagal maksudnye tak lulus.tak lulus maksudnye jawapan boleh dikira bape ketul jerk yang betul.aduhaaai --

rase nak bakar jerk kertas physic tuu.
perhh jawab peksa macam tak pernah belajar jerk tau.

seriously aku cakap aku memang sangat sangat tak minat physic.time physic jerk otak aku macam tak bermaya jerkk.nak sampai satu jam mase physic perhh bagaikan setahun menunggu.

so sekarang aku buat peraturan untuk diri aku sendiri.sebelum tidur mesti bace buku physic walaupon hanya satu muka surat sahaja.asalkan bace !

tolonglar jangan fail lagi.mencacatkan result aku lar seyh.
ini bukan bermaksud nak berbangga diri tapi kalau admt boleh dapat A chemistry dapat B sekali tengok physic dapat G.amik kau buruk slip keputusan aku.warne merah pulakk tuu.perhh lagi terang dan nyata.
G untuk gagal.
G untuk gajah

okeylar saya sedang mencari penguat semangat untuk subjek ini.
bye ~

No comments:

Post a Comment