Tuesday, March 15, 2011

tag tag (:

assalamualaikum :)
dah lame tak buat tag.aku tak minat sangat buat tag sebab macam susah jerk nak jawab soalan dia.kihkih.

tapi kali nie rase macam nak buat tag sebab tag nie dari senior aku yang comel lagi cun melecun cik farahanna :) hee

mari mari jawab soalan dia.

1)adakah anda rase anda hot ?
ouhh tidak same sekali.budak kecik tak boleh nak jadi hot sebab dia sentiasa cool :)

2)upload pic kau dari PC sekarang.

3)ceritalah pasal gambar tuu.
gambar nie mase wedding makcik aku kat kedah time cuti raye cina.kan banyak beg kat tangan aku tuu,sebabnye aku kene jadi assistance mak pengantin.orang bagi duit aku amik masuk beg,bukan masuk poket aku oke :)dan lagi satu keje aku bagi buah tangan yang beg colour2 tuu kat tetamu yang salam ngn mak pengantin .

4)bila kali terakhir kau makan ayam ?
pagi tadi.breakfast makan lontong kering berlaukkan ayam masak rendang.perhh sampai menjilat jilat sudu sehingga berkilat.

5)lagu terakhir kau dengar ?
lagu speak now by taylor swift sebab tuu lagu blog aku.heee.

6)apa kau buat selain menyelesaikan tag ini ?
membalas status kat facebook bersama farouq mustapha.kihkih.

7)selain dari nama sendiri anda dipanggil ape ?
kecik dan keding.tak baik kan diorang.sampai hati --
bukan aku pinta jadi begini :/ haha

8)tag lagi lapan orang
-farah adlina
-muhd iqbal
-nabila husna
-atiqah jumaay
-amira ali
-zanatasya
-lulu hamzaki
-fain fadzil

9)siapakah no 1 ?
adik aku :)

10)cakap sesuatu pasal no5
bestfren kesayangan aku.sentiasa bersama ketika susah dan senang.pheewit.hehe

11)orang no3 ade hubungan dengan siapa ?
dengan aku lar.sebab dia sepupu aku yang paling kepoh.haha

12)bagaimana dengan budak no4 ?
dia seorang penolong yang penyayang :)

13)pesanan buat no6
jangan lar garang garang.takut aku --

14)kata kata cinta untuk no2 ?
haha giler kau kate kate cinta sebab no2 tuu pon adik aku.hee
bagi lar ciket 'sayang iqbal walaupon memang tiap tiap hari ken marah ngn aku' hee

15)berikan 5 perkara yang kau tahu pasal no1 ?
suke makan roti,kuat berangan,pandai make-up,malas dari aku dan kalau mengamuk habis pecah pintu.haha ampunn yerk alin.

16)persamaan antara kambing dan lembu ?
haiwan herbivor.pheewit sains mase darjah 6 nie.haha

17)perasaan bile buat tag nie ?
ntah macam takde.

18)adakah anda tahu Rizman itu sengal ?
tau tau.walaupon tak tau sape tuu rizman ? haha

19)gay or less ?
dua dua boleh ? haha tidaaak ! saya normal.

okey habis yang dah di tag kalau rajen jawablar :)
bye ~

2 comments: