Wednesday, March 16, 2011

seronoknye :)

assalamualaikum :)

whoaa seronok dapat keluar ngan geng sekolah teknik.sebelum nie nak keluar asyik cancel jerkk tau.tapi kali nie akhirnye dapat jugakk.
tapi nak keluar tuu perhh macam macam dugaan.kene dengar ceramah mak aku sepanjang nak sampai ke city square tuu.dengar tak dengar jerk aku --

tapi tapi aku ingatkan aku sorang jerk kene ngn mak aku macam tuu rupenye rupenya 2ekor monyet aku pon kene jugakk.kahkah padan muke senasib ngn gua.hee
yang lagi kelakarnye si effa siap nangis lagi kene marah ngn mak dia.tak boleh bla betul si gembing nie.haha

tak kesah lar ape ape pon kiteorang dah selamat sampai jumpe kat city square :)

haaa yang kawan aku nurani pagi pagi lagi dah text aku tanya pergi or tak.kalau pergi dia nak jadikan aku konon konon boyfren dia.perhh.
kiteorang nie kirenye janji nak datang bawak boyfren sekali lar.aku confirm confirm lar sorang kan.maklumlar 'single' ehem ehem.haha
yang boyfren tak dapat datang cari aku.perhh korang kan.mentang mentang aku takde boyfren jadi 'minah spare' korang jerkk kan.sampai hati haha.

haha ape apelar tak kesah :)

aku tengok cerita nie.

best sangaaaat ! hiak hiaaak ! (konon konon macam bunyi pedang)
aku tengok ngn effarina elias.perhh ketawa jerk memanjang tengok cerita nie.biase kan tengok cerita macam nie dalam english.sekali tengok cerita nie dia cakap melayu.bahasa sastera pulakk tuu.kelakar boleh.
dengan si berjanggut lagi,si botak perhh kelakar.
orang senyap kiteorang boleh ketawa.nasib dalam wayang gelap kalau tak habiss kene attack muke kiteorang kan.

oright ape ape pon memang best.
*effa lain kali keluar jadi partner aku lagi ea :)
bye ~

*pakchik lucu cakap saya cool . haha malu den :/


2 comments:

  1. HAHA kuang ajo kau cakao aku gembinggg, biarin laaa.
    Pape pun cite tuh memang gila gila punye best kan kan? Kahkah

    ReplyDelete
  2. haha memang kau gembing pon,haha
    best sangat :)

    ReplyDelete