Saturday, June 11, 2011

merajok.

heyyy.

taknak cerita merajok dulu nanty aku merajok balik.
nora elena <3
ouhh so sweet (; aku bace blog orang semua cerita pasal pasal drama nie yang memang giler sweet.
for sure semua perempuan yang tengok drama nie confirm dah berangan nak husband macam 'seth tan' nie tauu dan aku salah seorang yang tidak terkecuali. hee


takpayah lar kan cerita panjang panjang pasal drama nie sebab aku tauu korang yang minat drama melayu ataupon tak minat tapi dah terpengaruh ngan cerita confirm tengok cerita nie.
aku tak cerita pasal drama nie mase mule mule lagi sebab aku tak tengok pon mule mule.tapi tibe tibe tertengok dan tibe tibe terjatuh hati dengan kehenseman AARON AZIZ niee.dah tak pasal pasal tak bolehh nak miss cerita nie.
tapi cerita nie dah nak habiss.next thursday habiss. kene tengok nie ! tapi ending macam tak best jerkk sebab macam **** *** yang rogol elena ? OMG tidaaaak !

aku merajok dengan sape ? aku tak maen lar macam korang bile merajok jerkkk confirm lar ngan buah hati u.kenapa merajuk ? sayang i tak tex i malam tadi. i rindu kat dia. hehe.

aku merajok ngan ibu aku :(
sebab harituu aku mintak nak keluar maen bowling dengan bestfren lame. tapi ibu tak kasi. ibu suruh duduk rumah.ibu kate exam dah nak dekat pon nak keluar lagi. puas aku merayu tapi tak dilayan :(
menangis beb aku. hilang rock aku. hee
tapi nak buat macam mane tak dapat nak tahan rase dukacita yang teramat menusuk kalbu lalu menangis lahh aku. huaaaaa haha.
merajok lar aku lepas tuu. aku diam jerkk tak cakap ngan ibu aku. aku ingat aku sorang jerkk merajok rupenye ibu aku sekali.aku diam mak aku lagi diam. perhhh.
dan akhirnyee harinie aku mintak maaf ngan ibu aku. takut takut jugakk time tuu ^^
dan sekarang aku dah oke balik ngan ibu aku. tadi dia cakap ngan aku hee seronok (:

dan mulai sekarang tolonglarhh tak payah nak tanya 'farah bolehh keluar ?' :(
mak aku dah kuarantin aku.aku baru nak keluar tengok movie KL GANGSTER sebab ade AARON AZIZ tapi harapan jerkk lar. tunggu CD cetak rompak jual kat GIANT TAMPOI sudahh. hehe

bye ~

*aku harap anak polis ataupon polis tak bace blog aku sebab nanty dia tangkap aku sebab beli CD cetak rompak ^^

No comments:

Post a Comment