Thursday, June 9, 2011

wedding 2.

perhh agak lame aku tak update.sekolah tak sekolah still lambat jugakk update.takpelarhh korang bukan bace sangat pon blog aku kan. ewahh merendah diri nie --
okey wedding 2.
harituu yang first wedding tuu sebelah perempuan.so sekarang nie sebelah lelaki pulakk.
dan sebelah lelaki nie aku terpaksa lar kene balik kedah.rase baru jerkk aku balik kedah harituu mase cuti sekolah tahun lepas.nie balik lagi.it's oke :)

kiteorang bertolak pukul 1petang.ingat nak bertolak pagi tapi disebabkan adik aku yang darjah 6 tuu ade extra class so kene tunggu dia balik baru bolehh pergi.
selatan ke utara.perhh tahap kepanasan b***** toksah cerita larhh.
tapi kali nie macam dah kebal ciket sebab baru jerkk balik cuti sekolah lepas.

tapi kali nie aku rase bapak aku bawak laju ciket kot.
kiteorang bertolak pukul 1petang sampai sana 9malam.how fast babe ?
bile sampai kedah semua macam terkejut sebab diorang ingat kiteorang sampai around 12malam.
bile tanya bapak aku bawak berapa ? jeng jeng
140km/h.. laju ke nie ? 

dan malas nak cerita panjang just tengok lar gambar gambar nie.

mata tak bolehh bla. konon kononnyee nak control ayu larhh tuu.tapi macam tak jadi.jadi sila abaikan :)

sory gambar nie agak blur kerana pemegang camera agak kurang bertauliah ^^
so time nie tengah gotong royong nak kemas kemas lepas habis wedding.

ini time malamnyee pulakk. semua kumpul sebab nak sama sama bukak hadiah dengan ada cabutan bertuah.
korang tau tak bape ramai sedara mara keturunan datuk nenek aku kat sini ? perhh aku pon sampai dah tak kenal.time nie lar first time aku jumpe adik tok wan aku.muke sebijik macam tok wan aku.ouhh so sweet haha.

esoknyee pergi jalan jalan dekat 'wang kelian'. siapa yang pernah sampai kedah for sure tau tempat nie.korang bolehh shopping sepanjang lebihh 1km.penat betul.

haa tengok aku masuk siam beb. siam itu di thailand. konon konon pegi luar negara lar tuu.wang kelian tuu kat sempadan antara malaysia ngn thailand.
nasib baek dia tak tengok IC.aku dah lar tak pernah bawak IC.kang dia cakap aku orang siam pulakk kan susah.haisy --

then esoknyee family mak aku konvoi pergi pulau penang pulakk.bape kereta ek ? dalam 6 kereta macam tuu larhh.so gambar nie time aku kat atas free.
feri nie ada 2tingkat.tapi yang atas tuu just tempat duduk jerk lar.bawah yang bolehh letak kereta.


nie pulakk kat masjid terapung kat batu feringgi.sila abaikan kalau ejaan tuu salah ^^
sebenanyee tak lar banyak sangat tempat kiteorang pergi sebab macam boring jerk penang nie.sory orang penang.aku pulakk jenis tak suke pergi tempat untuk tengok keindahan alam.aku lebih prefer pergi shopping complex.ouhh sangat best bile dapat shopping (:

then esoknyee pergi 'nilai' kat negeri sembilan tuu pulakk.dan habiss lar holiday aku. *mengalami kelaparan yang melampau so ending agak tergantung.byee.




1 comment: