Friday, July 15, 2011

yess tak kene marah !

harinie sekolah aku ade 'hari jalinan mesra' yang lebih dikenali sebagai hari melihat taring mak bafak (:
al maklumlahh amik report card anak anak.kalau anak anak dia seorang yang solehah macam aku mak bafak senyum jerkk larhh kan.

dan macam biase sebelum nak amik report card tuu jantung aku nie bagai nak gugur.perjalanan ke sekolah yang sebenonyee amik mase tak sampai 10minit pon dirasekan sangat lame sebab takut disoal siasat oleh bafak gua pasal result.

dan alhamdulillah aku tak kene marah pon (: lalalalalalalala
sampai sekolah terus amik result kat depan dewan. dengan bermata kan empat bafak aku pon tengok larhh result anak dia nie yang macam macam huruf ade kecuali huruf G okehh.

dan berjalan larhh bafak aku menuju ke guru akaun sebab subjek nie aku paling weak gilerhh.
yesss cikgu memberikan comen yang sangat meruntun jiwa aku.haha
dan yang paling aku ingat 'farah nie ceria orangnyee susah nak tengok muke dia ade masalah.saya selalu menyakat dia.selalu jugakk kutuk kutuk dia' haisyy haha

tapi okelarhh sebab average markah yang aku dapat tuu semua lebihh kurang sama satu kelas.takdelarhh aku dapat E ade budak sampai A+ so bafak aku tak marah sangat larhh. maksudnyee soalan tuu susah

muke di atas tanda seronok tak kene marah (:
lalalalalala
bye (:

No comments:

Post a Comment