Thursday, July 14, 2011

hati senang riang gembira.

kecoh sana sini pasal PLKN. al maklumlahh kami kami budak form 5 memang jakun larhh siket. baru nak meningkat dewasa lar katekan (: bile dengar PLKN whoaa macam monyet nak tau dapat masuk atau tak. dan sangatlarhh tak terkecuali aku salah seorang beruknyee. terima kasih.

dan selepas itu belaku larhh pergelutan di laman sesawang bagi menentukan nasib kami kami budak form 5 selepas SPM nanty.

dan keputusan yang aku nantykan selama ini macam biase bawak bertenang dan sentiasa cool (:

aku terlepas dari PLKN. lalalalalalalala (menyanyi sambil joget alar beruk mak nyehh )


muke nak tunjuk gumbira larhh nie. kau dapat ? aku tak dapat tauu. hee
dan bila tak dapat PLKN senarai aktiviti selepas SPM menjadi panjang sepanjang kerja kursus Rancangan Perniagaan aku.whoaa.

ape motif aku tutup mata ? hee tadi bace surat khabar dan tibe tibe ternampak waheeda yang bini akhil hayy tuu. dah pakai burdah daah sekarang. comel molek kihkih
dia pakai burdah kasi nampak mata jerkk aku pakai shawl kasi nampak mulut ngan hidung jerkk. pon bolehh (: lagi comel kan kan ^^

okeyy bye .

No comments:

Post a Comment