Monday, August 1, 2011

khas untuk budak nabilah husna (:

post khas untuk sepupu aku yang paling comel.
ehh chop sebelum tuu selamat berpuasa.malas nak update pasal puasa.yang pastinyee malam pertama terawih aku tak pergi terawih sebab hari ahad ada drama AARON AZIZ. hee

oke mari sambung cerita.
siapa seyhh nabilah husna nie ? sampai aku siap susah payah buat post pasal dia.ewaah.
oke dia sepupu aku yang paling CUN SANGAT. welkkk ^^

takdelarhh bukan tuu yang aku nak cakap,aku buat post pasal dia memandangkan dia dah nak tinggalkan MALAYSIA tanah air yang tercinta nie (:


dia nak pergi sambung belajar kat US bukan Ulu Selangor ea.
dah nak pergi dah budak nie. huaaaa.
4tahun dia belajar kat sanee. oke fineee jelessssss giler !

dia nie sangat KEPOH lagi kepoh dari aku. hee
tapi dia sangat larhh pandai. she got 8A+ mase SPM dulu. so memang patut pon larhh dia pergi US nie.

khas untuk budak cun (kalinie jerkk fina puji una) haha
'belajar rajen rajen yerkk kat sane.INSYAALLAH nanty fina follow una.nanty dah dapat boyfren mat salleh jangan lupe suruh dia peluk islam ea. haha mengarut ^^
take care bye sayanggg nabilah husna (:

fullstop.

No comments:

Post a Comment