Saturday, August 27, 2011

ramadhan terakhir.

tibe tibe teringat tajuk drama 'ramadhan terakhir'. terus taip taip laju laju nak letak tajuk post kali nie.

nak list ape yang akan jadi ramadhan terakhir untuk this year :
*ramadhan terakhir sebagai budak sekolah
*ramadhan terakhir bersama kawan kawan sekolah teknik. sedih ^^
*paling penting ramadhan terakhir umur aku 17tahun. hee
*ramadhan terakhir berpuase kat rumah kalau next year dah masuk U. cehh budak U nie. haha
*ramadhan terakhir aku tak pandai bawak kereta. kahkah. tahun depan dah ade lesen. bazar satu Malaysia aku pergi. haha
**** last paling paling paling penting ramdhan terakhir aku still single. aku bajet tahun depan dan nak kene ade boyfren sebab jeless tengok kawan kawan buke puase ngan boyfren diorang.haha amacam rase rase boleh dapat ke nie ? see my leg larhh ^^



sila abaikan keadaan bilik yang dah macam teeet ^^
time nak tidur atas katil barang barang akan disepak kebawah tanpa rase belas kasihan. kahkah

baru habis trial so maksudnye baru sempat nak shopping.orang dah sibuk nak balik kampung aku sibuk cari baju raye lagi. sedih sungguh.
tahun nie balik kampung tapi raye ke3 dah balik JB. hari jumaat tusyen seperti biase. perhh nasib badan larhh sape suruh tusyen ngan cikgu bangse laen. hamikk kau.

oke jangan nak sukess sangat ea raye raye nie. mercun jangan maen. maen bunga api macam aku jerkk.masuk geng budak budak tak cukup umur (:

bye.

*tadi pergi terawih duduk baris depan sekali. whoaa sebaris ngan nenek nenek daah ^^

No comments:

Post a Comment