Thursday, September 15, 2011

maklumlarh takde boyfren .

raya raya nie makan kuih raya banyak makin banyak tenaga untuk tulis blog.
 tuu yang jadi rajin nak tulis pasal bende halah nie. dah lame fikir tapi tak penah kesampaian nak tulis ^^

aku tengok kakak dengan adik aku pon dah ade boyfren. haisy kecik kecik dah ade boyfren. ecehh.
boyfren kakak aku mak aku macam dah restu jerkk. kakak aku cakap mak aku siap tanya macam macam pasal dia. jeless i. boyfren aku taknak tanya ke ibu ? soon **

dan kakak aku nie pon bolehh tahan jugakk bulan lepas aku tengok boyfren laen bulan nie dah orang laen. dahsyat dahsyat. terasa aku nie slow larhh.


dan adik aku pulakk mak aku memang sentiasa mengikuti perkembangan dia. nie adik aku yang betul betul bawah aku. amboi dah ade boyfren daah. alamatnye macam nak langkah bendul jerkk.
mak aku siap stalk fb adik aku lagi yaw. dan selepas itu menjalankan aktiviti interview terhadap adik aku. amik kau beratus soalan kene jawab. beriya jerkk nie.


adik aku nie jenis yang degil tahap cipan betul sampai mak aku pon dah malas nak cakap ape daah.dia kalau nak keluar beraya perhh macam nie jerk ;ibu nak keluar raya' then ibu jawab oke. dan selepas setengah jam lepas dia siap dah ade kereta tunggu kat luar.boyfren dia nie bolehh tahan jugak sekejap aku tengok kereta perdana sekejap alza sekejap lagi entaah malas nak skodeng kat tingkap. dia nie cepat betul hilang. mule mule aku panggil dia ade lagi kat rumah lagi sekali panggil dah hilang daaah. perhh mentang mentang ade boyfren punya bumbung.


gambar di atas sepupu aku (:


sekarang nie nak cari boyfren nak yang ade bumbung jelahh.hihi. senang nak keluar macam adik aku.
takpayah susah susah nak panggil kakak suruh hantar kan.
dan boyfren janganlarhh punya bumbung yang dah macam besi buruk daah. pless aku yang nak naek nie pon tak sanggup.


pakcik aku cakap aku tak laku tuu sebab takde boyfren. huaaa sampai hatimu berkata begitu padaku.
aku nie cerewet larhh pastu macam tak minat sangat larhh boyfren boyfren nie daah. macam dah malas. bile sampai masenye adelarhh. ecehh ayat bajet . nak cover diri jerkk nie. haha


dan aku nie punya tabiat nyanyi kat dapur. kat toilet aku memang tak nyanyi. tapi kalau masuk dapur memang tak lengkap tanpa nyanyian .
ibu dan nenek aku pon selalu larhh tegur. tau jerk larhh diorang tegur ape kan. 'nanty kahwin dengan orang tua baru tau'
dan sekarang nie aku puya jawapan bagi ayat nie:
'takpe tak kesah orang tua asalkan duit masyuuuuuuk' 
 senang aku nak shopping puas puassssssss. arghhh haha

dan sekarang nie pon bukan masenye nak fikir pasal boyfren nie. cikgu kat sekolah tuu pon dah bising pasal nie. aku pon memang malas nak dengar sebab aku memang takde boyfren.
just fokus untuk SPM jerkk oke.


oke daaah. yang penting kekalkan kesegaran cun anda agar sentiasa kekal berseri walaupon takde boyfren (: bye.

No comments:

Post a Comment