Wednesday, September 14, 2011

open house rumah saya (:

 raya raya nie kalau takde open house memang larhh tak sah kan.
dan yang sangat sangat penting tahun nie aku pon buat jugakk open house yang aku kira tahun nie open house aku khas untuk budak teknik.
so aku memang jemput budak teknik and adelarh 2 3 orang bestfren aku dari sekolah lama.

and really really sory yang bace blog aku nie tapi aku tak jemput pon dia walaupon kita kawan. sorry .
aku memang tak jemput pon semua kawan aku. ade yang esok lepas open house rumah aku dia bolehh call aku tanya kenapa tak jemput dia. waaa sory aku terlupa. aku just announce kat classmate aku jerkk.
 



thanx pada kawan kawan yang datang. ramai kowt sampai aku boleh kire sape jerkk classmate aku yang tak dapat datang (:

tahun lepas tak buat pon open house sebab rumah tengah renovate lagi.tahun nie open house berjalan seperti biase dan first time open house rumah aku weekend sebab bafak aku dah nak pergi oversea. so no choice larhh sebab kejar masa kan.

oke bye (:

*result physic cacatkan result trial aku. arghh dah tak tau nak buat ape lagi untuk physic.

No comments:

Post a Comment