Wednesday, December 14, 2011

i'm coming back (:


setelah sekian lama aku menyepikan diri akhirnye kini aku kembali mengupdate blog yang tak seberapa ini. ewaah ayat aku. maklumlah nak tunjuk saya nie EX budak SPM 2011. hee

alhamdulillah aku dah habis pun jawab semua paper untuk spm nie. hopefully result pon oke. never stop praying (:
macam biase ade soalan susa ade yang senang. tapi aku rase aku dah buat yg terbaik. physic dengan akaun pon aku dah habiskan segala keringat sebab nie subject yang paling aku weak.
waiting for the result and harap harap dapat straight A's. amin.

mari campur campur topik.
aku dah tengok ombak rindu. awesomeee babe . betul tak tipu. tak tipu sebab ade AARON AZIZ yang hensem giler tuu.
tapi kaaaaaan,,,,, aku jeles tengok aaron aziz bermesra mesraan dengan maya karin dalam cerita tuu. huaaaaaa kecewa i :(
first time kowt aku tengok movie yang same 2kali. biasenye malas. tapi tidaaaak untuk ombak rindu tidak same sekali. hehe

okelah nie aku pon aku taip laju laju sebab dah masuk pukul 2 pagi.
sekarang mau tidur.
selamat malam (:

No comments:

Post a Comment