Sunday, December 18, 2011

class party.

assalamualaikum (:

yeahha akhirnye class party yg ditunggu tunggu saban hari akhirnye menjelma jua. (aku tak faham bile aku nak taip jerk mesti keluar ayat ayat gramatis). nie menunjukkan bahasa jiwa bangsa. ewaaah (:
ehh sory terkeluar tajuk.

oke sambung balek.
tahun nie adelah dalam 5 atau 6 orang tak join class party nie. dah lah class aku nie ciket so bile ade yg tak datang tu terasa jugak lah ciketnye. but we have still have fun oke.

tahun lepas class party kiteorang start dengan maen bowling. but this year kiteorang maen futsal. jeng jeng


this is not my team but my 'geng beruk' (:



oke nie time lepas team aku gol. muke aku ? hee emangnya waa pikirin. yang penting kiteorang dah gol.

tapi kan kan kiteorang maen 1 jam tapi dah cukup memenatkan. penat ketawa penat lari kejar bola tak dapat dapat. yelaah kiteorang nie bukan reti mane pon maen futsal setakat tengok 'harimau malaya' maen kat tv boleh lah. tendang bola pon kiteorang tak lepas :(

tapi takpelah kiteorang maen pon nak have fun jerk bukan untuk menang pon (:

dan seterusnye pergi makan di 'singgah selalu'


mase sampai kat sini perut semua dah lapar. mane taknye kan baru lepas maen lari lari kejar bola tak dapat dapat.
tapi time kat sini ade ciket problem sebab akak yang amik order tuu dia ade masalah pendengaran. so makanan asyik salah hantar jerk. hisy !

sementara menanti makanan sampai kiteorang pon maen tukar tukar present. present nie dibeli berdasarkan permintaan orang tuu dulu. so kiteorang kene beli lah hadiah dia dengan harga tak lebih rm10 tak boleh lebih tak boleh kurang. kalau kurang orang yg beli tuu kene bayar kat org yg dapat dan kalau lebih orang yang dapat hadiah tuu kene bayar kat orang yang bagi. faham tak ? jelas tak penerangan aku ? haha

nie hadiah yang aku kasi. hani mintak gelang kaki 

nie hadiah yang aku dapat 'botol air'. tak payah nak pertikaikan ehh kenapa aku mintak botol air.
botol air aku colour pink tu dah pecah tuu yang aku mintak nie. terima kasih wun (:



dan selepas makan kiteorang gerak pergi karaoke iaitu aktiviti wajib bagi class party aku.
takde karaoke memang tak lengkap oke.


macam macam lagu kiteorang nyanyi. aku merasakan dalam bilik nie dah macam disco time lagu lagu yang meminta kiteorang untuk joget macam lagu inul tuu.


faatih imraan yang gedik. aku terlupa lagu ape dia nyanyi time nie.
gambar nie konon konon aku malu leteww. haha

tapi tapi kami hanya kawan oke ;p

dan berakhirlah party class aku tahun 2011 yang merupakan party class terakhir aku bersama budak budak teknik jb. sedih laaah :(



aku nak cakap aku nampak matang pakai macam nie. iloike 

paling penting party class memang besssssssst !

bye (:

No comments:

Post a Comment