Saturday, December 31, 2011

QNAF (:

post kali nie mood kembali normal . jadi jangan takut takut ye nak baca (:

Aku baru balik dari test motor dan sekarang baru sempat nak update blog walaupun tangan nie dah tak larat nak tekan keyboard sebab penat press motor . cehh poyoss betul .

haritu kan aku keluar dengan bessssstfriends aku sekolah UDA dulu.
lame boleh tak jumpe sebab before SPM kan mak aku tak kasi keluar :/

kiteorang pergi danga city mall. nie lah port favourite kiteorang sebab tempat nie tak ramai orang dan paling penting nak main bowling punye pasal kan. tak maen lah angsana lagi . hihi

so now mari tengok gambar kami (:


annisa (shawl pink) bagi hadiah birthday yang belum dilangsaikan untuk tahun 2011 . thanks nisa sayang (:
semua dapat buku. annisa malas nak fikir lah tuu nak beli hadiah ape untuk setiap orang. at last semua dapat buku. kan senaaang kan . HAHA

*place at secret recipe


hee aku cakap orang sebenarnye aku pon belum langsaikan lagi hadiah birthday diorang. elehh takpelah at least aku kasi kan ;p


terima kasih aqilah for this shirt . * orangnye yang pakai baju kotak
aqilah baru balik dari hong kong so dia pon bagilah sorang satu baju HK nie. nice babe (:


tempat bowling .


lovessss .


motif ? saje nak tunjuk kasut kami yang striking ! (:
bile jalan orang tengok bawah kan . perhh tau lah kasut kami giler cun  ^_^

  
aqilah , nadhirah , annisa , farah . 
*QNAF 


oke saje letak gambar nie bawah bawah sebab aku tak menang pon :/
tengoklah nama sape score paling tinggi kan . menyampah i . hihi
alaaah tapi aku still menang kan dari nadhirah dan annisa (: teror jugak aku .
tapi nie baru first game.malas nak tunjuk second and third game sebab semua aku tak menang :(


dan yannnnnnnng paling penting uolls perlu tengok :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
v


tadaaaaaaa !
aaron azizzzzzzz dengan i tau .
hensem gilerrrrr mampus tau dia nie. aku rase kalau lah dia betulbetul punye betul betul kan ade depan aku memang dah pengsaaaan terus aku dan konon konon terjatuh atas dia . awww aww 
*aku tak heran bini dia nak marah 

oke dah penat.
byebye .

p/s : aaron aziz jadi juri dekat MLM. perhh aku naek terpegun tengok dia.
time dia bagi comment aku terus kuatkan volume tv sampai maxi punye biar dapat dengar suara dia yang macho tuu jelas jelas . melting weyhh .
btw congrate yaw OSBON (:

SELAMAT TAHUN BARU !

No comments:

Post a Comment