Sunday, January 1, 2012

HAPPY NEW YEAR !

For sure malam menanti detik 12 tengah malam semua macam excited kan nak tengok bunga api.
kalau aku kat rumah tengok bunga api yang dekat danga bay punye. nampak tau dr tingkat atas. tak payah susah susah bersesak dekat danga bay tuu.

tapiiiiiiiii kan aku tak tengok pon bunga api sebenarnye malam tu. aku sibuk kemas bilik (:
dah tak sanggup nak tengok keadaan bilik dengan almari baju yang bersepah gilerhhh tu . sekali bukak semua baju runtuh . seksa weyh kalau dah satu hari 8 kali bukak almari baju dan 8 kali baju semua runtuh then sumbat balik . huh !
semuanye sebab class drive dengan motor aku. pergi pagi balik petang kan. habis terabai kewajipan aku sebagai anak dara yang perlu menjaga kebersihan bilik (: weee


semua sebok tulis azam baru kan. this year aku malas nak bagi tau azam aku sebab aku pon malas nak baca azam orang dan confirm korang pon tak lah minat mane pun bace azam orang yang panjang berjeler jeler tu kan ;p

ade satu status dekat fb aku suke :

Malam ni mesti ramai budak perempuan sedekah dara , 

harhar !

 * aku suke status budak nie sebab nie fact oke. aku banyak baca article pasal nie. 
tapi entahlah malas nak comment banyak banyak pasal nie sebab perempuan yang 'sedekah dara' nie aku rase dah cukup umur kan. so mereka layak berfikir dengan rasional.
cehh dah macam pakar lah pulak.

bagi yang umur dia 18 tahun bagi tahun 2012 macam aku nie mesti macam excited kan nak masuk wayang 18sx . selama nie menyirap jerk tak cukup umur .
Tapi aku tak lah excited mane pon sebab birthday aku dah dekat so sekejap jerk kowt nak tunggu umur aku 18 tahun yang betul betul punyeee.
*tapi takut orang tak pecaya :/


dan yang terakhir happy birthday untuk jam pink casio aku yang genap 2 tahun aku pakai .
thanks ibu hadiakan jam tu time pmr dulu. dah lah date beli 1/1 kan so sampai bile bile pon tak kan penah lupe lah .



jadikan 2012 nie lebih baik dari tahun tahun sebelumnye oke .
start the new life , be smart and dont make the same mistake as before ^_^
selamat malam ! (:

p/s : haritu aku pergi zoo , so gambar kat atas tu kat zoo johor letewww . hihi

No comments:

Post a Comment