Wednesday, January 18, 2012

saya 18 tahun

Menjelang detik detik kematangan aku , hati ini berdegup kencang menanti detik 12 tengah malam pada tarikh keramat 15Januari2012 . bagaikan mahu menangis mahupun bergelak tawa . ouhh sungguh confuse jiwa ini . Haha nampak tak matang dalam ayat aku nie ? kan kan ?

Happy Birthday to me ! (:

semua wish macam nak sangat kan cakap aku nie macam dah tua benor. taulah birthday aku awal kan . hisy
tarikh birthday bukan penentu 'KETUAAN' seseorang oke. *cehh kalis jerk nie.
tapi taaak kesah pun . peace yaw :D

uolls tau siape orang pertama wish aku ? jeng jeng .
adik ipar aku . cehh dah confirm ke nie adik ipar ? Haha . tepat jam hp aku 0.00 msg dia sampai kan . Terima kasih lah ye adik (:
dan dia jugak orang pertama bagi aku present . esok pagi time aku kat kedai ayah aku , dia datang bagi present kan . hadiah dia nnty lah aku bagi tau ehh .
perhh nie kira bodek ke , ikhlas nie ? ce fikir ? Haha lol .

tahun nie aku target semua yang wish aku dekat fb , semua aku nak reply . last year semua aku like jerk kan . tahun nie macam rajin sikit . maklumlah dah 18 tahun kan , kene tunjuk matang sikit ^,^

disebabkan dah masuk 18 tahun kan , muke pun kene tunjuk yang dah 18 tahun bukan 8 tahun oke .
kematangan aku dalam proses untuk semakin terserlah . nantikan (:



oke nie before 18 tahun , agaklaah macam budak budak .
nampak animal macam excited terlebih . alaaaah mase nie belum 18 kan , memanglah .


oke sekarang dah 18 tahun . nampak tak beza disitu ? tak nampak nak kene leteww .
senyum sekarang kene sikit jerk , tak boleh buat muke , tangan mesti di bawah , duduk mestilah sopan .
cakap pun hal hal yang menunjukkan kewanitaan . tolonglah jangan cerita pasal cartoon dekat tv dekat aku ehh . aku tak layan dah sebab aku tengok wanita hari ini jerk sekarang  (:

jodon pertemuan di tangan tuhan *cehh
menjelang 18 tahun nie aku tak terfikir pun nak kene ada boyfriend .
taulaaah sekarang susah nak jumpa lelaki badan macam Aaron tu . seksi u .
perempuan kalau seksi dosa lelaki kalau badan seksi macam Aaron tak dosa oke . harap harap adelah lagi 6 Aaron aku tuu masuk meminang aku . pheewit .

kalau mak aku yang carikan jodoh pun tak kesah . macam Ally Iskandar tuu , comel molek bakal isteri dia yang mak dia carikan . aku pun nak suruh ibu aku carikan lah . tapi aku kene tau taste mak aku macam mane dulu , kalau lari dari taste aku takpelah ehh cancel bagi adik adik aku jerk (:

ehh apesal tibe tibe cerita pasal jodoh nie . tersasul pulak . harap maaf :/
jauh lagi oke perjalanan hidup aku . nanty lah aku dah berjaya esok baru aku fikir masa depan aku bersama Aaron aku tu . *twink twink .

oke terima kasih bebanyak yang wish Birthday aku . terharu nie
nanty lah aku post pasal present yang aku dapat sebab aku masih menanti lagi present yang belum sampai nie lagi lagi dari US kan Nabilah Husna (:  *rantingranting pokok dekat US pon boleh .

oke bye ^_^

p/s : belum pandai masak lah , macam mane nie umur dah 18 ? hisy risau nie  *konon konon .

2 comments:

  1. konon matang la ? baju still ada patung lagi :p

    ReplyDelete
  2. Haha alaaah tu pun kene jugak kan . habislah semua baju cartoon kene buang kan macam nie .

    ReplyDelete