Saturday, January 21, 2012

Thank you QNAF (:

Hari Jumaat haritu Qila , Annisa , Nadhirah buat surprise untuk aku . Terharu lah saya ! (:

Nisa bagi msg malam tu cakap nak datang kedai aku nak amik 'Kotak' . Then aku just cakap oke sebab before nie pun dia pernah datang dengan mak dia kan .

Time aku tengah kemas kemas barang yang baru sampai berkotak kotak dekat kedai aku tu , tiba tiba Nisa panggil . First first aku nampak dia aku cari jugak mane mak dia kan , dan tiba tiba Qila , Annisa , Nadh say :

HAPPY BIRTHDAY FARAAAAH !

Whoaa terharu sungguh saya mase tu (:

diorang bagi kek sekali tau . lalalala
ingatkan nak ajak makan dekat kedai jerk sebab aku banyak kerja time tu , then Qila ajak pergi makan dekat Pizza kan . so oke jerk lah .


word 'TUA' sila abaikan  ^,^
Thank you Aqilah , Annisa , Nadhirah .


nampak tak kesopanan aku semakin terserlah ? hal ini menunjukkan kematangan aku semakin terserlah . *twink twink


QNAF (:


Samsung Galaxy Annisa beri perkhidmatan terbaik kepada kami . no vibrate kan Annisa (:

bye ^,^

No comments:

Post a Comment