Saturday, February 11, 2012

Aaron Ajisss i (:

Sebelum memulakan bicara , uolls pless jangan cakap bosan dengan blog Orfin Mortadza yg balik balik Aaron Ajisss dia .
Takdelah sebenarnya berdasarkan kajian luar biasa aku , aku mendapati aku tak pernah pun buat post khas untuk cerita pasal Aaron . Aku biase selit selitkan jerk cerita pasal dia dalam post aku before nie . So relax lahh oke . Takdenye aku nak buat Aaron Aziz versi 2 .


Uolls tahu tak nie magazine lelaki sebenarnya . Nama pun Maskulin kan .
Aku beli dekat Kedai Aci dekat Pasar Larkin . Mule mule nak cari Magazine Media sekali nampak pulekss muke Aaron nie dekat Maskulin . Haii takkan nak tengok jerk kan . Beli lah terus .

Aku baca cerita pasal dia jerk , habiss jerk baca pasal dia , terus tutup magazine nie letak atas meja . Dah memang aku beli nak baca pasal dia jerk so page lain memang aku tak bukak pun sampai sekarang .

Tapi kan geraaaam lah Aaron nie nak puji puji bini dia pulekss . Dia kene sedar dia tuu Public Figure so dia kene lah jaga perasaan peminat peminat dia yg Single nie . Hancur Luluh jiwa dan perasaan aku :/

Tuu yg aku tukar Isteri dan Anak Anak jadi Orfin Mortadza . Ouhh lagi sedap bunyi , tone , nada suara bila sebut nama aku dalam ayat tuu . Ce kita try :

" OrfinMortadza Sempurnakan Hidup Saya "

Alolo so sweeeeeeet ^,^


Magazine Media pun ade muka Aaron tapi sebelah dia ade muke Neelofa . Sorry i tak minat Neelofa tuu yg i conteng muke dia .  Semak .

Same jugak dengan magazine nie , aku bace pasal Aaron jerk then aku tutup terus .
Lain kali suruh penerbit Magazine cerita pasal Aaron Aziz sorang jerk , bolehlah aku khatam baca satu magazine kan :p


Oke fine Ombak Rindu lagiiiii .
Aku beli Original oke . Dah naik penat aku rase VCD nie nak main cerita nie . Berapa kali aku ulang pun aku tak tau . Makin hari semakin aku menjiwai watak Aaron ajissss . Iloikeee !


Ceteka siapa nie ? Haha sengaaaaaaal giler kan .
Berani orang yg buat nie permainkan Aaron ajissss aku . elok elok muke Dr Rozmey jd Dr Aaron kan . luu ingat Aaron I jual produk gugurl nie ke . Haha

Aaron cakap ape tau dekat twitter dia :
" Siape yg buat nie haaa ! "

Terguling guling aku ketawa tengok pict nie . Sorry Aaron , Dr Rozmey dengan U jauh giler beza muke , Orang nie kreatif sangat agaknya .


Aku memang lah minat giler Aaron nie tapi jangan risau lah aku tak lah segila mane pun . Aku tau dia dah kawin :/
Aku just follow cerita pasal dia , tengok movie dia . Tuu jerk .
JANGAN RISAU AKU BUKAN PERAMPAS LAKI ORANG (:

okelah bye .

P/s : semua sibuk tergilakan Amir Vanilla Coklat tuu . Nasib baiklah bukan Aaron yg jadi watak Amir dalam drama tuu . Kalau tak semua sibuk minat Aaron pulekss . Habis tergugat aku nnty . peace ^_^

No comments:

Post a Comment