Friday, January 27, 2012

Demam .

Aku baru baik demam . Seriously aku memang susah nak demam . Senang cerita badan aku nie memang kebal lah maklumlah dulu mak itewww bagi minum susu ORIGINAL punye . tuu yang itewww susah bebenor nak dapat demam nie . Alhamdulillah . Cume bab ketinggian tuu jerk lah malas nak cerita lebih , apesal tak besar besar padehal susu ORIGINAL . grrrr kurengg mengerti saya :/

Bila aku demam , bafak aku boleh kan tanya macam nie .
" Fina demam ke Finaaaaa ?" *buat nada suara perli.
perhh ayah kan . nasiblah aku tengah demam jadi hanya 'Hmm' sebagai jawapan .
Ayah kan , dia tau anak dia nie Brutal sikit jadi bila time aku demam dia pon macam nak perli kan . Adik , Kakak demam , takde puleksss dia tanya macam tu .
*tak marah punggg (:




Bila dah baik demam malam tu tengok iklan Ombak Rindu keluar lah muke Aaron ajissss I . kihkih
Then adik aku boleh cakap "Dah lah kak na , cukup cukup lah tu umur Aaron tu pun dah 40"
Aku jawab ape taau :
"hoiiiiiii umur dia belum sampai 40 okeeeeey ! sukahati kau jerk . Kakna dah siasat biodata penuh pasal dia"
*cehh marah nie .
Then ibu backup adik "elehh tak 40 pun dah dekat dekat lah 40'
perhh ibu kan . sampai hati :/
Nak tau ape aku balasss balik ?





Siti Nurhaliza dengan Datuk K berapa jarak umur dia ? arhhh ade chance lagi nie ! tak kira ! dan aku pun start lah kira jarak umur aku dan Aaron . alah lebih kurengg macam Siti lah . takpe Siti Idola saya
*twink twink

Mak aku jawab : Dah start dah angau dia nie bila dah baik demam
Adik aku pulekss : Kakna sanggup ke jadi bini no 2 dia ?


Aku pun lari masuk bilik menangis teresak esak didalam bilik macam drama Melayu yang kalau mak dia nak kawinkan dengan lelaki bukan pilihan dia , pastu kan dia ada lari masuk bilik nangis bawah bantal lah , tendang kerusi segala benda halaaah dalam bilik tu .
*aku tak buat pun macam nie , tipu jerk (:


Tadi aku ade terbukak satu buku doa dekat kedai ayah tadi , sekali terbukak buku jumpe doa dipertemukan jodoh . Alolo terusss baca lah apelagi . Dimulakan dengan Bismillah dan dibaca siap bertaranum . hihi
Dan Aminnn mudah mudahan dipertemukan dengan Aaron Aziz atau sekacak Aaron atau ............................... macam Aaaaaron jugaaaaak !

Oke bye .

p/s : Sorry kalau uolls macam bosan sebab aku asyik sebut Aaron jerk . Aku dah tak mampu nak selindung perasaan aku . kihkih peace yaw !

No comments:

Post a Comment