Tuesday, November 30, 2010

boys over flower :)

assalamualaikum :)
firstly korang tengok tak cerita nie ?
sumpah best giler beb.
bagi yang fanatik cerita korea macam aku memang anda akan rasa rugi giler cipan lar kalo tak tengok cerita nie.
*aku tulis dengan penuh semangat nie.haha
for sure aku tak penah miss setiap episod dia lar.
tapi chop chop cerita nie dah lama ditayangkan kat 8tv sekarang dah tak de daa.
ape yang buat cerita nie best ?

ouh semestinya 4orang lelaki yang hensem lagi hensem dan lagi lagi hensem.
nie yang buat cerita nie jadi superb.i give you 1001 stars lar.ewaahh :)
biar aku cerita ciket pasal cerita nie.
cerita pasal budak pompuan yang kat atas nie.dia nie orang miskin.
yang sebelah kanan dia tuu anak orang kaya.yang laen tuu anak orang kaya jugakk geng dia lar kirenye.
takde sape bole lawan mereka nie lagi lagi yang pakai kot hitam tuu. (hentam sudaah ejaan tuu)
tapi perempuan nie jerkk berani lawan sebab nak pertahankan kawan dia yang terjatuhkan ice cream kat kasut laki tuu.
okey dah nak tau selanjutnya tengok sendiri okey :)

dan akhirnya mereka bersama.ouh so sweet :)
saya jeless saya jeless.haha


setiap orang tuu ade kelebihan dan kelemahan.
paling kuat,playboy,paling baik semua ada lar.
tapi ape ape pon mereka memang hensem giler giler giler.(lelaki tau jgn salah tafsir pulakk )
perempuan tuu pon comel jugakk lar tapi mengikut firasat aku,aku lagi comel lar.haha

haa antara 4 lelaki tuu nie yang paling aku suka.
suka suka suka.gedik betul minah nie :)
aku chop yang nie dulu tau.korang nak pegi amik yang laen ade lagi 3 tuu.
adik dengan akak aku pon dah chop jugakk tapi tak payah tau lar yang mane nanty korang dah takde pilihan.hee
dia nie playboy dalam cerita nie.tapi dia tersangatlar comel.
*kalau lar dia minat kat aku.ouh so sweet.haha(angan angan sengal namanya nie)
oright habis sudah.
nanty aku cerita,cerita korea yang laen pulakk ea.
for sure cerita cerita korea nie semua laki yang berlakon dia hensem hensem.
korang akan berasa diawang awangan jerkk bila tengok cerita cerita korea nie.haha
okey bye kawan kawan yang anggun,sepupu aku yang comel.wekk haha

1 comment: