Wednesday, December 1, 2010

my girl

assalamualaikum :)
sebelum nak cerita pasal title nie nak bagi kata kata aluan dulu.
post aku before nie boys over flower right.cerita nie ade lagi ditayangkan kat U tv readers and cousin aku cakap.so korang bolelar tengok okey :)
okey lagi satu credit tuu effarina elias.terima kasih lar sangat sangat sebab cerita pasal aku kat blog dia.tapi aku tersangatlar faham tujuan dia cerita tuu nak cakap aku pendek.
dasarkurang asam betul minah sorang nie tauu.haha
okey masuk cerita aku kali nie.
my girl.ouh semestinya cerita korea aku yang kedua aku nak cerita kat korang semua.
cerita korea pertama yang aku memang minat sangat sangat.
seperti biasa semuanya disebabkan heronya yang tersangatlar hensem.

haa hensem tak ?hensem tak ?
kalo yang cakap tak hensem tuu aku tak taular test korang macam mane.haisy hee
okey perkenalkan inilar seoul go chan merangkat boyfren aku dalam mimpi malam yang ke1009.haha
nama betul dia LEE DONG WOOK.
senyumanmu bak pelam yang manis dan air fresh oren favourite aku yang tersangatlar manis.
teror aku tak buat kata kata puitis nie.ewaah bakat terpendam nie.haha


okey inilar pelakon pelakon utama dia.
yang perempuan baju hitam tuu aku tak suka tau dia.
dia nak rampas hero tuu dari heroin.
kalo aku jumpe dia nak belasah belasah dia.penumbuk aku besar tau.
nie orfin mortadza lar.atuk aku dulu bekas tentera tau.jangan maen maen.haha
comel lar heroin dia.
bole tergugat kecomelan aku sebagai pemenang utama budak paling comel nie :)

opss opss jangan tengok lama lama.
petama kali aku tengok adush sakit mata nie.tuu belum sampai lagi.
dah sampai memang bengkak lar mata aku lepas tuu.haha(aku rasa korang faham apa aku maksudkan sebab korang tak lar blur macam aku kan )
ouh so sweet kan :)
*dalam hati jeles nie.
dalam cerita nie diorang suke maen snow.
ya allah sumpah memang romantik giler.aku yang tengok nie pon macam dah di alam fantasi.
nanty aku pon nak honeymoon macam tuu jugak lar.haha

okey sudaah habis.
hero dia nie aku punya tau.
tapi disebabkan no choice lagi kan yang hensem so aku dengan terpaksa bagi lar share share kat korang.
yang tak nak tuu lagi baguss.baek korang tumpukan kat boyfren korang yang memang hensem tuu.hee
okeylar bye bye :)

No comments:

Post a Comment