Thursday, December 2, 2010

rahsia rahsia :)

assalamualaikum :)
firstly,nampak tak header baru aku tuu.
whoaa sangat bangga nie kerana mempunyai header yang cantek.haha
tapi sebenarnya bukan aku yang buat pon.aku mane lar reti nak edit edit nie.header before nie pon tibe tibe ade kosong tepi header tuu.haisy biarkan saja asal dapat tulis kan kan.
effarina elias thanx okey kerana membantu saya :)
*baek budi pekerti budak nie sebab tolong orang orang macam aku nie.haha (kali nie jerkk aku puji)hee
okeylar cerita pasal post kali nie.

nak cerita pasal budak control macho tengah tengah nie.haha
korang kenal tak ?kenal tak ?cakaplar kenal walaupon tak kenal.dia kata dia famous.wekk haha
oright nie kawan lama aku since aku darjah satu dulu.
nama dia ****** hee rahsia rahsia.nanty ade pulakk nak berkenalan.haha wekk
fb dia ?tak bole bagi tau jugak nanty geng monyet aku pergi serbu dia.haha
okey sudah.
kenapa ek aku tibe tibe cerita pasal dia kat blog aku ?
aku pon takde jawapan tuu.jawapan paling senang 'saje-saje'
mase aku kenal dia dulu dia taklar semacho dan sehensem sekarang.hensem kerk sekarang ?haha
maklumlar time budakbudak kecik lagi.hingus pon masih meleleh lagi.haha
tapi mase aku jumpe dia harituu hampir tak kenal aku.ewaah haha
tapi walau ape ape pon aku sangat geram ngn dia nie.
die suke cakap aku tegak macam tiang lampu.haisy ==
korang tau jerk lar kan aku nie kan agak blur.dia pon suke mempermainkan aku.
lagi satu dia nie seorang yang pemalu.haha susah kan nak jumpe laki pemalu.pelik :)
buktinya gambar2 kat profile dia takde satu pon betul betul tunjuk muke dia.
ade yang nampak mata jerk,ade yang nampak belakang jerkk dan lagi parah tak nampak ape ape langsung.haha
ape ape jerk lar.
okeylar tak boleh cerita panjang panjang nanty bocor semua rahsia dia.haha
bye~
credit to geng geng monyet aku:
effarina elias,amera ali,zanatasya,atiqah,hani,wun
korang jangan fikir bukan bukan tau.korang nie bukan betul sangat :)haha

No comments:

Post a Comment