Friday, December 3, 2010

dcm :)

assalamualaikum :)
dcm tuu ape ?ade tak yang tak tau ?
dcm tuu danga city mall kawan kawan.hee
okey hari jumaat harituu jumpe dengan bestfren sekolah lama kat dcm.
janji pukul 11pagi but really2 sory kawan saya datang pukul 12tengahari.
korang macam tak tau ibu saya lagi saya kate nak keluar lagi macam macam dia suruh buat.
takpelar saya anak kene dengar cakap mak kan :)
then pegi maen bowling.
disebabkan aku datang lambat so aku kene jadi orang petama maen.
dan paling paling best baru maen jerk dah strike.ape cite nie ?haha
2kali pulakk tuu (dengan rase bangga nie )haha
maklumlar budak budak yang selalu sangat maen bowling longkang tibe tibe dapat strike mau tak pengsan saya disitu.haha
tapi for sure aku tak penah lar dapat stike time maen bowling kat angsana.
aku rase pekerja kat angsana nie dengki ngn aku tuu yang die buat lane bowling tuu bengkang bengkok.tuu sebab aku tak pernah dapat strike tuu.kan kan ?hee
then pergi maen memanah.hanya rm20 untuk 4orang 15 kali attack.murah kan.
tapi aku nie kan tak cukup daging,habis ku kerah sepenuh tenaga nak tarik panah tuu.
then makan makan kat foodcourt bawah tuu.
tapi chop chop nak bagi tau,takde orang bole kat dcm nie.macam biase lar mane penah dcm nie full kan.kiteorang jalan macam kiteorang punya shopping complex jerk.maen lift,gambar sesuka hati,maklumlar takde orang nak tengok kan.
excited annisa keluarkan duit.at last korang tau berapa ringgit dia keluarkan.haha.rm10 sahaja.tapi kire okeylar daripada aku takde pon kad nak cucuk cucuk duit nie tau.huaa.haha


okey kami memang teror sangat maen tuu.kosong bole tempat nie.so kiteorang buat macam port kiteorang lar.attack mane suke :)

nampak muke marah tuu ?marahj nie.
korang tauu harge keropok tuu berapa ?rm 3.50 beb.cekik darah betul.


pakcik guard kat sini asyik tawaf tempat kiteorang jerkk.sebok lar.nak posing pun tak senang.
tapi tapi 'emangnya wa pikirin ?'haha


haa tengok tuu.first2 aku dah strike tau.tapi yang sedihnya at last kalah jugak.huaa.

buku nie cantik kan ?pink i like :)




tengoklar kehebatan saya :)
kecik kecik pon teror tau.jangan maen maen.haha



gambar nie paling aku suke.walaupon tandas tapi tetap pink for girl.jadi saya takkan lepaskan peluang bergambar :)


makan bersama.




susah nak amik gambar berempat.so terpaksalar menggunakan sebaik mungkin cermin di tandas.hee


okey habis sudaaah :)
sayang kawan kawan.bye ~




No comments:

Post a Comment