Saturday, September 3, 2011

raya 2011.

selamat hari raya (:
rase belum terlambat lagikan kan kan.

tahun nie raye tak best sebab cuti hanya seminggu untuk budak sekolah macam saya.
ehh naek sekolah nie dah boleh makan larhh. yesss !

macam biase raye kalau tak balik kampung memang bukan raye larhh kan.
dan sebagai anak dara yang CUN raya raya nie bile balik kampung memang akan duduk di dapur basuh pinggan mangkuk. perhh sink tak penah kosong.


time tengah bersalam salaman aku tibe tibe boleh nak nangis.lagi lagi time tengah salam dengan ayah dan ibu.ehh nie maksudnye ape ? banyak dosa ? ataupon anak solehah ? ;p
cube cari dimana saya ? haha . dah sama besar dah dengan budak budak nie ;p
ikmal <3
tunggu turn nak masuk toilet. toilet tak penah kosong.nak masuk jerkk kene amik no.baru 1minit masuk toilet dah ade orang jerit kat luar 'heyy lamenye mandi' adoii tak senang betul ^^

tahun nie tema purple. asal nampak baju macam ade purple purple ciket belasah jerkk.
hw belum pon sentuh lagi.rase macam taknak naek sekolah sebab confirm dapat exam paper. arghh kacau mood raye betul.
balik kampung harituu perhh asyik kene jerkk. semuanye gara gara blog.
adoii aku tak sangke larhh pulak pakcik makcik sepupu sepapat aku bace blog aku.
bolehh kan ulang balik ape yang aku tulis kat blog.


habis satu rumah atok aku diorang cerita. malu larhh ^^


then pergi KL rumah paklong aku.
ehh paklong aku pon bace jugakk blog aku. 

famous jugak blog aku nie ? haha



so lepas nie sebelum taip kene fikir dulu.tak bolehh belasah jerkk. aduhai.


bye (:

No comments:

Post a Comment