Monday, January 23, 2012

Brutal

Assalamualaikum (:

Lama sangat dah aku tak start post aku nie dengan sopan santun . biasa terus masuk jerk kan . kali nie aku nak tunjuk lahh yang aku nie seorang wanita yang mempunyai peribadi yang unggul .
*ape kene mengena ? grrrr

Aku nie Brutal sangat keeeee ? ce uoll teliti betul betul muka aku kat bawah nie , mane yang nampak Brutal nye ? ngomong plesss !


haaa kan nampak ayu gituu .
Tapi masyarakat kita pada hari ini suke sangat cakap aku nie ganas , macam lelaki , Brutal , dan dot dot dot .

Pakcik driving yang ajar aku tu , cakap aku Brutal sebab aku tolak gear sepenuh hati siap badan badan lagi tau . Gear tu pun aku genggam kuat kuat sampai peluh peluh tangan aku . biaselah tu pakcik oiii .

Pekerja bafak aku pun cakap aku nie macam Lelaki . aku pecat kau baru tau ! sukahatibadakdiajerk !
Dia boleh cakap ape tau , agaknya mak kau dulu nak anak lelaki tapi dapat perempuan tu yang ganas macam nie . zzzzzzz ~

Kawan aku sekolah Teknik pun tukar nama aku jadi Orfin sebab mereka kata tak sesuai panggil aku Farah sebab Farah nie untuk orang yang lembut lembut jerk . grrr
Tapi nama Orfin nie pun dah sebati dalam 'jiwa' aku tau .
Agaknya sebab orang asyik panggil aku Orfin tu yang aku tak lembut lembut macam dulu balik kowt . Aku dah semakin Mengganassss ! Haha


ce uolls tengok cara aku duduk tu , penuh keayuan kan ?

Aku pun sebenarnya tak berapa nak suka sangat pakai baju dress dress segala nie .
Aku lebih prefer pakai Tshirt .
Senang , tak payah susah susah nak gosok . Pakai Tshirt then pakai Jeans lepastu sarung tudung . Pakai shawl pun time aku tengah Rajin Gileeeeer !
Tapi aku suka tengok orang pakai dress , skirt dan apa apalah yang fashion sekarang nie untuk gugurl . lawaaaaa tau !
Tapi sayang seribu kali sayang sebab aku memang tak berminat langsung untuk pakai . Aku rimas lah sebab dah pakai macam tu kan mesti kene jaga cara duduk . Mane lah boleh duduk terkang**** sukahati badak jerk kan .


Penah sekali aku bergurau dengan bafak aku macam nie :
Ayah : cerasa pipi ayah nie dah licin tau lepas letak lumut tadi . (sambil ayah pegang pegang pipi dia)
Aku : elehhh fina punye pipi lagi licin lah ayah . Then aku terus dekat dengan ayah nak rasa licin sangat ke pipi dia kan . Haha
Lepas aku dah rasa
Ek elehh pipi Fina lagi licin . Bla laaah . Haha .
Tiba tiba kakak aku tegur ' Fina apesal cakap 'Bla lah ' dengan ayah ?
Aku jawab ' Hihi sorry tersasul '
Tapi relax lah ayah tak marah punggg . Ayah macam dah tau anak dia nie macam terlebih gangster sikit .

Tapi sebenarnya banyak kowt cara aku cakap dengan bafak aku macam gangster2 gitu .
Sory laah .  Tersasul tapi Hormat tetap ada oke .

Okelah sebenarnya aku tak lah seganasss mana pun . Tengok cerita hantu pun takut jugak . Kene marah dengan ibu pun nangis jugak .

So i nie lemah lembut sebenarnya. Mereka diluar sana jerk suka berprasangka terhadap saya *twink twink

Bye (:

p/s : saje letak gambar semua yang pakai baju kurung biar tutup mulut itu itu orang yang suka cakap saya ganassss ! kan sopan tu .

No comments:

Post a Comment