Saturday, April 21, 2012

Kawan Teknik

Hiiiiiii !

Aku Hangout dengan kawan Teknik. Bukan senangg nak keluar dengan diorang nie. Plan asyik cancel jerk selama nie. Biasalah diorang nie semua anak VVVVVIP. Sorang duduk kutub utara sorang duduk kutub selatan. Kan Zana Kan kan. Muahaha LOL

Act nak keluar dengan Cikgu class kiteorang sekali sebab dia dah promise kalau class kiteorang dapat NO1 untuk result SPM dia belanja satu class. So dengan bangganya kami merealisasikan impian cikgu dan impian kami nak rasa cikgu belanja. Tapi this month cikgu busy so dia postponed next month..

Macam biasa sebut jerk KAWAN TEKNIK kan so of course lah aktiviti wajib kiteorang Karaoke.


Beriyaaa giler muka dua orang nie. Zana tuu entah apa dia buat pun aku tak faham sebenarnya. Haha Sorry Zana ( budak yg letak tangan dekat pinggang)
Aku nie suara emas so bila diorang nyanyi aku banyak dengar daripada menyanyi. Hihi


Girlss. I love them too much !

Palingg bessst naik kereta ramai ramai. See !


Aku bawak kereta jerk tau harituu bukan bawak MPV tapi mampu memuatkan 7orang dalam satu kereta.Palingg kesian Zana dengan Effa lah sebab kene duduk atas orang ataupun cangkung dekat bawah. Seriouslyyy kelakar giler. Bila ada kereta lain dekat sebelah diorang tunduk supaya orang sebelah nampak 3orang jerk dekat belakang bukan 5 ORANG. Hahaha

Nasiblah aku jadi driver.
*Kesian muka Haziq dengan aku tinggal sekerat semata mata nak masukkan 5orang  dekat belakang tuu ^,^

I miss this moment.

Disebabkan ada driver harituu so balik karaoke kiteorang makan dekat Subway Sutera Mall.


Kawan teknik aku nie rumah jauh jauh so pukul7 diorang dah kene balik. Kalau rumah dekat dekat dah lama aku ajak lepak pukul 10 or 11 baru aku hantar balik. Baru boleh gosip banyak banyak. Gosip dengan diorang nie tak pernah habis dan tak pernah cukup masa.

Effa , Zana , Wun , Hani , Faatih and Haziq Thank you for this day (:

Kbye.

No comments:

Post a Comment