Monday, April 16, 2012

LIFE

Hiiiiiiiiii ! Lama I tak update you.
Bila sekali aku dah start malas nak update memang akan berzaman aku takkan update.
Biasalah Life lepas dah habis sekolah, lepas dah keluar Result, lepas dah dapat LESEN P ouhh sungguh Have Fun kowttt. I Loikeeee (:

Time ambil Result SPM. Ayah dengan ibu tak teman pun. Pergi dengan Kakak jerk. So sad :/ Tapi orang pertama aku call bagi tahu result of courseee Ayah lepastu baru ibu. Ehh lupa nak bagi tau kita ANAK AYAH sekarangg. Muahaha *penting jadi ANAK AYAH sebab nak bodek. Hihi LOL



Walaupun dah berzama result keluar, Tapiiii boleh lagi kan nak cakap Congrate dekat kawan kawan Monyet kita yang sucesss giler oke sampai Our Class Ranking First. Woohooo !


Then what's the next?

Life aku selepas dan sebelum amik Result act takdelah banyak sangat beza pungg. Cuma before amik result aku nie busssssy amik lesen. Yess kehidupan sepanjang amik lesen sangat memenatkan. I really hate it ! Aku  tak sukaaa sebab Panas, sebab kene tunggu turn, kene bangun PAGI, semuaaaaa aku tak suka!
But Finally aku dapat jugak lesen. *jogetjoget

Aku tak duduk rumah dah sekarang. Nak jumpa aku kene buat appointment dulu ehh *belagak macam PM kejap
Lepas dah dapat result nie, macamm lagi senangg nak keluar. Hihi *dont ask me why
Tak dapat keluar pagi, keluar lah petangg, tak dapat keluar petang, ehh ehh keluar lah malam. Jangan risau hari masih muda.


Pagi breakfast dengan QNAF (:


 Tengahari sampai petang keluar bowling or wayang


Malam malam lepak lah Tutti Frutti

Setiap Hari duduk Larkin jadi budak casher. Abang kedai CD, kakak kedai bunga, Abang kedai Jahit, Abang kedai Air, Abang kedai makan, Pakcik kedai runcit dekat bawah, Pakcik cleaner, Pak Arab jual Jamu, Abang kedai topup, Kakak yg suka jerit jerit 'KL KL' dekat bawah tuu........
Semuaaaaaaaaaaaaa aku dah kenal !


#Ehh ehh rindu pulak nak senyum tak nampak gigi :/

Seriously aku Have Fun kowttt dengan life aku sekarangg. Shoppingg, Movie, Bowlingg, keluar malam lepak lepak kejap sebab rasa nak balik rumah macam awal lagi. Hihi
Dah selalu dah dengar mak aku cakap ' Merayap jerk, Keluar lagi? Pukul berapa nak balik dah pukul 11 malam dah nie, ouhh lagi lagi ? Arhgg mak aku cakap jerk then aku balik tengok mak aku dah tidur dah. Esok pagi bangun mak aku dah lupa aku balik lambat semalam. Muahaha seronok tak? kahkahkah *evil laugh

Bafak aku ? Arghh aku dalam proses jadi ANAK AYAH sebab nak bodek mintak kereta. Harituu kereta baru sampai rumah aku teruja lah kejap ingat kereta aku rupanya kereta ayah. Hampehh betul ==
Ayaaaah Ford Fiesta Satu pleaseeee !
*setiap minggu bafak aku support duit shopping aku, ada hati nak dapat kereta lagi?Hmmm


#Kbyeeee 

No comments:

Post a Comment